Hop til indhold
  • 0

Markering af (u)læste beskeder


Lars Jacobsen
 Share

Spørgsmål

Efter opgraderinger af sitet sidste gang røg de grønne markeringer på de indlæg hvor der var nyt ifht sidst man var på siden. Er der nogen mulighed for at få dem igen ?Ligeledes muligheden for at sætte hvor gamle indlæg der skal vises. Pt står den nu på 48 timer, men jeg vil gerne have den default stod på "siden sidste besøg".

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Var det muligt at i kunne skrive lidt om de ændringer i laver' date=' når i har ændret noget. Så havde vi en chance for at følge lidt med, og kan kommenter på ændringerne.[/quote']Ja, jeg kan prøve. Men p.t. er jeg ved at "fejlfinde" på hvorfor siden loader usansynlig langsom.... så der kommer måske/måske ikke nogle ændringer. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Ja' date=' jeg kan prøve. Men p.t. er jeg ved at "fejlfinde" på hvorfor siden loader usansynlig langsom.... så der kommer måske/måske ikke nogle ændringer. :)[/quote']Den slags informationer er vi meget interesseret i at høre. Det viser at der faktisk er nogen, som forsøger at løse de problemer vi ser.Hvis du har adgang til den server hvor systemet køre på, vil jeg starte med at se på dens performance, herunder især disk waits. Jeg arbejder for et større international IT firma, og når vi ser svartids problemer på systemerne er det 9 ud af 10 gange for dårlige disk svartider, som er synderen. På anden pladsen kommer applikationer, som udsøger data via select *, for så selv at frasorter det de ikke skal bruge, men selvom der er nogle meget aktive bruger på dette site, så tvivler jeg på at vi er så aktive at dårlige database søgninger kan give de dårlige svartider, som vi ser.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Ja' date=' jeg kan prøve. Men p.t. er jeg ved at "fejlfinde" på hvorfor siden loader usansynlig langsom.... så der kommer måske/måske ikke nogle ændringer. :)[/quote']Den slags informationer er vi meget interesseret i at høre. Det viser at der faktisk er nogen' date=' som forsøger at løse de problemer vi ser.Hvis du har adgang til den server hvor systemet køre på, vil jeg starte med at se på dens performance, herunder især disk waits. Jeg arbejder for et større international IT firma, og når vi ser svartids problemer på systemerne er det 9 ud af 10 gange for dårlige disk svartider, som er synderen. På anden pladsen kommer applikationer, som udsøger data via select *, for så selv at frasorter det de ikke skal bruge, men selvom der er nogle meget aktive bruger på dette site, så tvivler jeg på at vi er så aktive at dårlige database søgninger kan give de dårlige svartider, som vi ser.[/quote']Jeg arbejder selv med IT infrastruktur til daglig, så jeg har okay styr på hvad der skal til for at performance op. Meeen da IHC-user.dk er finanseret ud egen lomme (min lomme) så er der bare nogle ting der ikke er optimale, fx. vores hosting og jeg tro ikke at der er stor opbakning for at lave IHC-user.dk til site hvor brugere skal betale for at være medlemmer? :blink: Men tak for tippet, jeg har dog rette henvendelse til hosting firmatet uden at få de store guldkorn tilbage.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Jeg arbejder selv med IT infrastruktur til daglig' date=' så jeg har okay styr på hvad der skal til for at performance op. Meeen da IHC-user.dk er finanseret ud egen lomme (min lomme) så er der bare nogle ting der ikke er optimale, fx. vores hosting og jeg tro ikke at der er stor opbakning for at lave IHC-user.dk til site hvor brugere skal betale for at være medlemmer? :blink: Men tak for tippet, jeg har dog rette henvendelse til hosting firmatet uden at få de store guldkorn tilbage.[/quote']Mange især mindre hosting firmaer, er slemme til at sælge mere end de kan levere, så det undre mig ikke at du ikke får noget brugbart fra dem. Og jeg tror heller ikke at der er basis for at lave ihc-user om til et betalings site. Men af ren og skær nysgerighed. Hvor meget offer du om året på ihc-user.dk?Sig til hvis du skal have andre øjne på problemet. Sommetider kan man ikke se skoven for bare træer. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok