Hop til indhold
  • 0

Dobbelt indlæg


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

Er det bare mig, eller er der andre der oplever at der i det seneste indlæg KNX? under Generelt>Generelle spørgsmål er gået ged i den. Hos mig er emnet der 2 gange og der står at sidste post er af Bschmidt for ca- 2 timer siden, men når jeg går ind på den, ender jeg i en over 1 år gammel tråd

Link til kommentar
Del på andre sites

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Der er bare ikke en kæft der overvåger det her forum længereJeg tror det er ved at blive et "lost" forum der kun eksisterer fordi der er folk der brænder for sagenEr der nogen der f.eks. har hørt fra ejerne for nyligt, eller nogensinde???Så kom nu ejere, træd i karakter, vis i ejer og ønsker at styrke sitet, og at i vil arbejde med at løse problemer som det beskrevne

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

tag det helt roligt, der bliver arbejdet løbende på siden, små bugs kan forekomme, de vil blive løst så hurtigt det kan lade sig gøre.dette gøres for at gøre siden ENDNU BEDRE, til fordel for brugerne.vi er her hverdag (næsten), men vi gør det frivilligt og har alle familie, job osv.så ja, vi kan være hurtigere, det arbejder vi hen imod.moderatorer skal heller ikke være over alle emner eller beskeder herinde, folk opfører sig jo godt.det er jo ikke "rød stue".bær over med os :) siden er IKKE forladt af nogen, brugerne er bare super gode :woohoo:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Der er bare ikke en kæft der overvåger det her forum længereJeg tror det er ved at blive et "lost" forum der kun eksisterer fordi der er folk der brænder for sagenEr der nogen der f.eks. har hørt fra ejerne for nyligt' date=' eller nogensinde???Så kom nu ejere, træd i karakter, vis i ejer og ønsker at styrke sitet, og at i vil arbejde med at løse problemer som det beskrevne[/quote']Der er faktisk nogen der "overvåger" forumet. Fx. personer som thomasbl og jeg selv. Desværre har jeg ikke uanet ressourcer (har også et 40-60 timers job ved siden af). Forumet er non-profit og det akter jeg at det skal blive ved med at være. Jeg prøver at løse de problemer der kommer, men hvis ingen fortæller om dem eller bare bliver sure over at det ikke virker igen og bare lader det "ligge" så sker der ikke noget. Jeg gør mit bedste for at holde skuden i vandet. Jeg har gennem længere tid kigget efter en anden platform der måske var lidt mere stabil, men det er ikke lige til at migrere 4 års forum data og når jeg ser en post som din tænker jeg at det ikke er umagen vær at gøre, for så vil der med sikkerhed komme mange fejl som skal rettet ind og der er kun mig til at gøre det. Så gør som thomas skriver, bær over med os.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Der er bare ikke en kæft der overvåger det her forum længereJeg tror det er ved at blive et "lost" forum der kun eksisterer fordi der er folk der brænder for sagenEr der nogen der f.eks. har hørt fra ejerne for nyligt' date=' eller nogensinde???Så kom nu ejere' date=' træd i karakter, vis i ejer og ønsker at styrke sitet, og at i vil arbejde med at løse problemer som det beskrevne[/quote'']Der er faktisk nogen der "overvåger" forumet. Fx. personer som thomasbl og jeg selv. Desværre har jeg ikke uanet ressourcer (har også et 40-60 timers job ved siden af). Forumet er non-profit og det akter jeg at det skal blive ved med at være. Jeg prøver at løse de problemer der kommer, men hvis ingen fortæller om dem eller bare bliver sure over at det ikke virker igen og bare lader det "ligge" så sker der ikke noget. Jeg gør mit bedste for at holde skuden i vandet. Jeg har gennem længere tid kigget efter en anden platform der måske var lidt mere stabil, men det er ikke lige til at migrere 4 års forum data og når jeg ser en post som din tænker jeg at det ikke er umagen vær at gøre, for så vil der med sikkerhed komme mange fejl som skal rettet ind og der er kun mig til at gøre det. Så gør som thomas skriver, bær over med os.
Point takenAlt forståetVar måske lidt utålmodigSå beklager mit mavesure opstødKeep up the good workMvh.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Der er bare ikke en kæft der overvåger det her forum længereJeg tror det er ved at blive et "lost" forum der kun eksisterer fordi der er folk der brænder for sagenEr der nogen der f.eks. har hørt fra ejerne for nyligt' date=' eller nogensinde???Så kom nu ejere' date=' træd i karakter' date=' vis i ejer og ønsker at styrke sitet, og at i vil arbejde med at løse problemer som det beskrevne[/quote''']Der er faktisk nogen der "overvåger" forumet. Fx. personer som thomasbl og jeg selv. Desværre har jeg ikke uanet ressourcer (har også et 40-60 timers job ved siden af). Forumet er non-profit og det akter jeg at det skal blive ved med at være. Jeg prøver at løse de problemer der kommer, men hvis ingen fortæller om dem eller bare bliver sure over at det ikke virker igen og bare lader det "ligge" så sker der ikke noget. Jeg gør mit bedste for at holde skuden i vandet. Jeg har gennem længere tid kigget efter en anden platform der måske var lidt mere stabil, men det er ikke lige til at migrere 4 års forum data og når jeg ser en post som din tænker jeg at det ikke er umagen vær at gøre, for så vil der med sikkerhed komme mange fejl som skal rettet ind og der er kun mig til at gøre det. Så gør som thomas skriver, bær over med os.
Point takenAlt forståetVar måske lidt utålmodigSå beklager mit mavesure opstødKeep up the good workMvh.
der er absolut ingen bad feelings, man får jo ikke svar hvis man ikke spørger.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er nu blevet opdateret på CMS softwaren til en version som ikke skulle give problemer med emner med samme navn. Jeg vil gerne høre om det virker... eller om det ikke gør :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hmmmmm virker tilsyneladende stadig ikke efter hensigten :-(Har lige prøvet at lave et nyt indlæg med overskriften "Test" og der links stadig til gamle/tidligere tråde med samme overskrift.Det er tilsyneladende kun når det sker i samme katagori, hvis indlægget bliver lavet i en kategori hvor emnet ikke findes i forvejen virker det som forventet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg tror jeg har fundet fejlen.... det viser sig at det program jeg bruger til at lave "søge venlige" url'er med har taget sig den frihed at kalde alle poster med samme emne det samme altså samme url og derfor ødelægger det hele. Det er også derfor at det virker i forskellige kategorier, nemlig fordi at URL'en så får kategori navnet med og dermed er unik.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Jeg tror jeg har fundet fejlen.... det viser sig at det program jeg bruger til at lave "søge venlige" url'er med har taget sig den frihed at kalde alle poster med samme emne det samme altså samme url og derfor ødelægger det hele. Det er også derfor at det virker i forskellige kategorier' date=' nemlig fordi at URL'en så får kategori navnet med og dermed er unik.[/quote']Ja nu virker det.. ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok