Hop til indhold

Kan jeg gå ihc controller version 3 til en version 2


Aalykke
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er helt ny i dette ihc Forum og aner ikke intet om dette system men har et ihc system med wireless kontakter controlleren er en version 3 og mit spørgsmål er om den kan skiftes ud med en version 2 da det er umuligt for mig at opdrive en ny eller brugt 3er 

 

jeg har vedhæftet nogle billeder af modulerne som er tilsluttet 

på forhånd tak 

vh 

Jakob 

IMG_0872.jpeg

IMG_0869.jpeg

IMG_0868.jpeg

IMG_0867.jpeg

IMG_0870.jpeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej det kan du ikke umiddelbart. Du har 7 stk. 2-kanal dimmere og de virker kun sammen med version 3 controlleren. Resten af din installation vil kunne virke med en version 2 controller men du vil ikke kunne flytte programmet fra din version 3 controller til en version 2. Det er dog ikke så svært at lære at lave IHC programmer (specielt ikke hvis man har prøvet programmering før).

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Astronaut skrev:

Nej det kan du ikke umiddelbart. Du har 7 stk. 2-kanal dimmere og de virker kun sammen med version 3 controlleren. Resten af din installation vil kunne virke med en version 2 controller men du vil ikke kunne flytte programmet fra din version 3 controller til en version 2. Det er dog ikke så svært at lære at lave IHC programmer (specielt ikke hvis man har prøvet programmering før).

Tak for dit svar. men ville man kunne skifte de 7 2-kanal dommere ud med et alternativ som virker sammen med en version 2 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Aalykke skrev:

Hej jeg er helt ny i dette ihc Forum og aner ikke intet om dette system men har et ihc system med wireless kontakter controlleren er en version 3 og mit spørgsmål er om den kan skiftes ud med en version 2 da det er umuligt for mig at opdrive en ny eller brugt 3er

Inden du panikker, så husk på at LK IHC generelt holder MEGET længe. Der findes mange installationer som er +20 år gamle, og som fortsat virker perfekt. Problemerne opstår typisk når man vil ændre på installationen.

Dertil komme at LK har lovet at kunne reparer Visual 3 controller i en år række fremover. Såvidt jeg husker har de 5 års produkt garanti på dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok