Hop til indhold
  • 0

IHC alarm statustryk


Blegvad
 Share

Spørgsmål

Hej

På statustrykket kan man ved alarm se, hvilken type sensor der har udløst alarmen. Er der nogen her der har den oversigt over antal blink og farve, hvad de betyder? jeg har prøvet at google mig frem men kan ikke finde noget, jeg havde tidligere en oversigt men den er blevet væk. Lige nu har jeg haft en alarm der giver 2 grønne blink og jeg vil gerne vide hvad der har aktiveret alarmen.

Hvis nogen har en komplet beskrivelse af statustrykket sammenholdt med den standart alarmblok så vil jeg være glad hvis i vil dele.

mvh

Rune

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

At statustrykket skulle vise hvilken sensor type der har udløst alarmen, er ikke LK standard, tænker elektrikeren selv har lavet funktionen.

Beskrivelsen af statustrykket burde fremgå af din funktionsblok.

Til orientering kan tilføjes at LK helt har fjernet statustrykket på deres tyverialarms funktionsblok, så nu er der ingen der kan se hvordan den aktuelle status er. Guderne må vide hvorfor LK har tænkt at det skulle være smart.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at kontrollere i Visual projeket hvad din elektriker rent faktisk har konfigureret. Måske han har benyttet udgangen "Indikering af alarm" til dit statustryk.

I vejledningen til alarm fb står der om denne:

Indikering af alarm
Indikerer at alarm detekteret. Ved alarm udløst af PIR blinker diode (antal blink = nr. på PIR), ved sabotage, overfald eller magnetkontakt lyses konstant.

Et OPUS 66 statustryk består af 2 grønne og 2 røde dioder, og farverne kan ikke ændres.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok