Lawson Posted March 4, 2022 Report Share Posted March 4, 2022 Hej. Hvordan trækker jeg en rapport fra Visual3 ? Når jeg klikker på "printervenlig version" feks, sker der intet. Jeg sidder og laver program inden det skal ligges i controller. Ver1 til Ver3. Sidder med windows 10 og 11 og forsøger. På forhånd tak- Lawson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Posted March 4, 2022 Report Share Posted March 4, 2022 Hej Lawson Velkommen til IHC user. Du skal sandsynligvis godkende kørsel af scrips og ActiveX, får du ikke en popup nederst i skærmbilledet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Allan Nissen Posted March 5, 2022 Report Share Posted March 5, 2022 Prøv også at kigge på @Mikkel Skovgaard's dokumentations app. Det er væsentlig mere lækkert end LK's egen https://jemi.dk/ihc/docs/ Mikkel Skovgaard 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Lawson
Hej.
Hvordan trækker jeg en rapport fra Visual3 ?
Når jeg klikker på "printervenlig version" feks, sker der intet.
Jeg sidder og laver program inden det skal ligges i controller. Ver1 til Ver3.
Sidder med windows 10 og 11 og forsøger.
På forhånd tak-
Lawson
2 answers to this question
Recommended Posts