Jump to content
  • 0

Kan ikke styre varmen fra IHC Tablet

Question

Jeg har installeret IHC Tablet på iPad nr. 2 i hjemmet. Jeg kan godt placere temperaturfølere i de rigtige rum fra controlleren, men kan ikke gøre dem aktive således som de er på iPad nr. 1. Det virker ikke som om det er de rigtige elementer der indlæses fra controlleren, den assisterende tekst er i hvert fald anderledes. Gode råd til en ikke så kyndig bruger efterlyses

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
På 22.4.2021 at 23:01 , Henning Pedersen skrev:

Velkommen til IHC user

Udlæsning af rum og gulv temperatuerne er IKKE aktiv.

Jeg formoder at det er den hvor du kan indstille rumtemperaturen du mener, den finder du længere nede under funktionsblokkene.

Jeg sad og rodede med dette for kort tid siden. Og jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvorfor det er lavet om. Nu skal man jo pine død have to ikoner for varmen. Et for at se temperaturen, og et for at indstille setpunktet.. Er det virkelig rigtigt?

• 0
1 time siden, Kandersen skrev:

Jeg sad og rodede med dette for kort tid siden. Og jeg er ikke sikker på jeg forstår, hvorfor det er lavet om. Nu skal man jo pine død have to ikoner for varmen. Et for at se temperaturen, og et for at indstille setpunktet.. Er det virkelig rigtigt?

Nej, et kort tryk midt på indstillingen vil vise den aktuelle temp, ellers så er det modsat, men du har begge temperature i den.

• 0
1 time siden, Henning Pedersen skrev:

Nej, et kort tryk midt på indstillingen vil vise den aktuelle temp, ellers så er det modsat, men du har begge temperature i den.

Det er det jeg ikke synes jeg kan få til at virke mere.. For sådan var det på et tidspunkt. Men må rode med det igen, når tiden er inde til det.
(I øvrig samme undren som med IHCremote appen. Jeg kan se temperaturen, men jeg skal ned under funktionsblok for at ændre setpunkt).