Hop til indhold
  • 0

SMS ændre telefonnumre


nygaard2005
 Share

Spørgsmål

Mangler en hurtig metode til at ændre SMS modtager telefonnumre:

I scenedesign skal man ændre flueben for (telefon)numre som modtager hver besked man har sat op. Omstædigt ved mange beskeder!

eller

I serviceview skal man flytte telefonnumre til de pladsnumre som er sat op til at modtage beskeder.

Kunne ønske en opsætning som virker på samme måde, som når man i administrator sætter et flueben i modtagernummerets plads. Et opdateringsbillede, få klik!!

Nogen der kan lave en FB så man får Power UP og Power down melding til flere telefonnumre, alternativt at man i administrator billedet kan få lov til at vinge flere numre af!

Og så lige et spørgsmål til SMS modem: da jeg havde tavlekapslingen demonteret, opdagede jeg at der inde i SMS modem ´et er en gul diode som hele tiden blinker. Lidt underligt da man ikke kan se dette når tavlekapslingen er monteret! Hvad betyder det gule blink???

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

 

14 timer siden, nygaard2005 skrev:

scenedesign skal man ændre flueben for (telefon)numre som modtager hver besked man har sat op. Omstædigt ved mange beskeder!

eller

I serviceview skal man flytte telefonnumre til de pladsnumre som er sat op til at modtage beskeder.

Ja - men hvor ofte forventer du at ændre telefonnumre eller beskeder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

jeg er ved at gøre huset salgsklar,

så på den ene side er det et aktiv, at der er overvågning på flere funktioner og at alarmer sendes som SMS til en telefon,

--men på den anden side kræver nuværende setup, at man er mere end almindelig PC bruger, så derfor ville jeg gerne have denne funktionalitet forenklet!

Et andet spørgsmål nu jeg er igang:

jeg har skiftet controller til version 3, men oplever, at uret i controlleren ikke kan stilles til UTM+1, men men konsekvent holdet fast i UTM 00, se vedhæftede.

Er controlleren mon defekt??

Skærmbillede (45).png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

03.03.33 er den sidste, den understøtter de nye IHC LED dimmerer.

Jeg kørte selv med 03.03.07 indtil jeg skulle teste de nye dimmer, og dermed skulle opgradere til demo FW 03.03.24. Mig bekendt har 03.03.07 ikke de samme stabilitetsproblemer som 03.03.21 havde.

Jeg anbefaler ikke scenedesign, og slet ikke serviceview til private forbruger. Men lige præcis telefonnumrene til SMS modulet giver en udfordring, da det pt. er den eneste vej. Jeg nævner altid over for LK at vi skal have mulighed for at indstille dem fra iPad.

Jer er især glad for iPad løsningen, da jeg opretter alle de SMS beskeder og kommandoer der oftest bruges, på forhånd, så kan de via iPad, selv vælge hvilke de vil have sendt og hvilke kommandoer der må aktivere noget i programmet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok