Hop til indhold
  • 0

Nøglering+Fjernbetjening


Laffer
 Share

Spørgsmål

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har lige fået 1.tillæg til LK's katalog 2009 i dag på arbejde. Af nyheder kan nævnes nøglering, PUK input modul (http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=525B0001), nye IHC Net antennemoduler, og nogen andre ting jeg ikke kan ikke huske. Af ikke IHC er det mest interessante Softline underlag. De minder meget om Softline panelunderlag, hvor du monterer indsatsen først uden ramme og derefter en afdækning der dækker hele bagpladen og fungerer som ramme.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg kunne ikke engang lokke ca. pris ud af en lk mand på udgivelsesdagen. Han refererede til grosisten.Der var en der nævnte den nye fjernbetjening; denne så jeg hos lk.der kommer både en IR og RF fjernbetjening. De er konstrueret i sort blank finish og ser kanongodt ud. Det vilundre mig om ikke de har "lånt" lidt design inspiration fra B&O / Jacob Jensen.Virkelig en opgradering i forhold til den gamle.nøgleringen virkede også Ok solid men er lavet af plast... og ikke skide køn.Lk har også et puk output på produktionsbænken og et GSM modem til ihc alarm.Mere kunne jeg ikke få lokket ud af ham;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har fundet en fjernbetjening hos elvvs, med EL nr: 1092000020.Er det den nye som nu engang er kommet ?+ har jeg forstået det korrekt, at den forbinder direkte til controler og ikke med noget IR. Så jeg altå kan styre det jeg nu vil fra den fjernbetjening over hele huset ?//Laffer

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok