Hop til indhold
  • 0

kombi relæ


Aht007
 Share

Spørgsmål

Hej

jeg har et kombi relæ siddende ved en dør, den er linket op til ihc controler. jeg har i længre tid brugt kun 2 taster, til at styre to trådløse skikkontaktor.

nu vil jeg gerne konne bruge relæ funktionen til at tænde en lampe i loftet. men jeg får ikke relæ funktionen til at virke.

nogen ideer

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Relæ funktionen skal programmeres i Visual og lægges i kontrolleren, men det har du sikkert styr på.

Hvis du kan høre relæet klikke, så er lampen sandsynligvis ikke monteret bagpå. Hvis du ikke kan høre relæet, men trykkene til dine stikkontakter virker så er det sikket programmet der ikke er lavet rigtigt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Relæ funktionen skal programmeres i Visual og lægges i kontrolleren, men det har du sikkert styr på.

Hvis du kan høre relæet klikke, så er lampen sandsynligvis ikke monteret bagpå. Hvis du ikke kan høre relæet, men trykkene til dine stikkontakter virker så er det sikket programmet der ikke er lavet rigtigt.

 

Ja jeg har den i programmet. Men når jeg har den til at virke på de to stikk så kan jeg ikke høre relæ. 

Og hvis jeg kan høre relæ så virker stikk ikk. 

 

Har prøvet at flytte relæ ned på 3-4. Og stikk på 1-2 

og modsat. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, Henning Pedersen skrev:

Nej det kan jeg godt se. Du skal betragte dit kombi tryk som 2 produkter, de 4 tryk som er sendere og relæet som er modtager. Du har intet programmeret på din UDGANG, derfor får du heller ikke relæet til at trække.

har du 2 min til og ringe 25143298

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok