Hop til indhold
  • 0

OpenHAB og Visility


Mads M
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har en HW2 controller som både har forbindelse med en Visility skærm V3 og OpenHAB 2 (v.2.2.0), tænker problemet måske kunne skyldes at der er to services der er forbundet til min controller.

Jeg oplever at controlleren til tider mister forbindelsen og gør i timeout, og derefter får forbindelse igen.

Oplever det typisk når der bliver sendt en kommando fra OH til IHC.

Efter den har fået forbindelse igen virker det, ind til der ikke har været sendt noget i en periode. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Oplever til tider samme problem her. Og det er som om det er blevet værre på det seneste. OpenHab har ingen problemer med at modtage, men så snart den skal sende, så får jeg timeout. Og præcis som du siger, så kan det gå i sig selv igen efter relativ kort tid (5 min til ½ time), og så virker det i nogle dage, hvorefter den er gal igen. 

Udover OpenHab har jeg IHC Captain kørende. Jeg har problemet at lukke IHC Captain ned, når problemet opstår. Det ændre ikke noget. Så jeg kan godt mistanke det er bindingen. Pauli er ved at lave en opdateret version jf en anden tråd herpå forumet. Jeg har endnu ikke nået at teste den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har begge bindings kørende samtidig, ved ikke om det er godt, men det løser ihvertfald ikke problemet,

jeg menes at have hørt om problemet her inde før, ved ikke om det er fordi den går i en slags sleep mode og så har problemer med at vågne når der skal sendes noget

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok