Hop til indhold
  • 0

Visual 2.7.xx


klaus B
 Share

Spørgsmål

20 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
7 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Scrol lidt ned til "Populært indhold" klik på "IHC software" og du kommer til den rigtige side. Vælg din kontroller og det program du vil downloade.

Jeg kan slet ikke få hul igennem til controleren, så hvordan får jeg den opdateret, fwloderen har nu kørt i over en time uden at få forbindelse. Er det noget med java der er 1.8.0.151, 144 og 121 installeret mangler der nogen gamle ?

Har prøvet at afinstallere og geninstallere ihc control, men får ikke menu'en så jeg kan vælge menuerne, men den åbner bare visual, hvad er det jeg gør forkert ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
16 timer siden, Henrik Slott skrev:

Har du forbindelse via USB? 

Det virkede for mig. 

Ja, en gang imellem, fw-loader kører længe uden at få forbindelse, afbryder usb ledningen og samler den igen så kan den godt finde kontroleren, min fv.ver er 2.7.166 og når jeg vælger 2.7.199 så er opdate-knappen ikke aktiv som den skulle være, hvad kan være fejlen ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
16 timer siden, klaus B skrev:

Efter mange forsøg var der pludselig hul igennem, usb forbundet valgte den nye fw.2.7.199 og opdatering begyndte, men efter 70% stod den bare fast og kom ikke videre,  så hvad nu ??

(det var fw.2.7.166 forsøgt opgraderet til 2.7.199 på controler 2.6.1)

Nu starter controleren i fejlsikret (grøn diode blinker hurtigt ca. 4sek med en enkelt manglende blink, derefter ny periede blink) tilstand, har prøvet slukket i 5 min og genstart, men med samme resultat, forslag til genopretning ønskes

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at søge lidt i forummet. Mener at kunne huske dem som kom dertil og "hang" havde et eller andet issue med RAM eller anden fysisk defekt. De blev i gamle dage byttet. Om der er nogen mulighed for at få nyt liv i dem ved jeg ikke. Prøv evt. at loade en ældre fw version igen eller reset firmware her fra downloadsektionen. Det kan være det kan få gang i den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 22/1/2018 at 17:17 , Lars Jacobsen skrev:

Prøv at søge lidt i forummet. Mener at kunne huske dem som kom dertil og "hang" havde et eller andet issue med RAM eller anden fysisk defekt. De blev i gamle dage byttet. Om der er nogen mulighed for at få nyt liv i dem ved jeg ikke. Prøv evt. at loade en ældre fw version igen eller reset firmware her fra downloadsektionen. Det kan være det kan få gang i den.

Det varer nok en lille uges tid før jeg kan gøre forsøg på en redningsaktion

PS. Jeg håber ikke det bliver nødvendigt med en ny controler, men hvis - kan lysprogrammet så lige overføres til en controler 3,0 - eller skal der laves ændringer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 23/1/2018 at 22:10 , Lars Jacobsen skrev:

Ja, overførsel  af program fra en Visual 2 hw 6.1 eller 6.2 controller til den nye Visual 3 kan ske uden problemer.

Kræver blot du har en kopi af det kørende program.

Controler reddet (via en anden tråd), med en gl.HP bærbar med wista så lykkedes det at få kontakt med controler og opgradere fra fwl2.7.166.til 2.7.199 og Visual fra ver.2.7.101 opgraderet til 2.7.199.

Så opgraderede jeg Visual til ver.2.8.6 og fwl til 2.8.4. Visual er blevet kørt og har hentet program fra controler. Det er status nu og så må jeg se hvad der kan opstår af problemer fremover ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 26/1/2018 at 17:17 , klaus B skrev:

Controler reddet (via en anden tråd), med en gl.HP bærbar med wista så lykkedes det at få kontakt med controler og opgradere fra fwl2.7.166.til 2.7.199 og Visual fra ver.2.7.101 opgraderet til 2.7.199.

Så opgraderede jeg Visual til ver.2.8.6 og fwl til 2.8.4. Visual er blevet kørt og har hentet program fra controler. Det er status nu og så må jeg se hvad der kan opstår af problemer fremover ?

 

11-03-18 - Status nu:

Controller fungerer med Visual ver.2.8.6. Kan få forbindelse til både Service View og Administrator via usb/netværk. Visual kan jeg tilgå via trådløs netværk. Controller oppetid nu 16 dage og 9 timer, så tak for hjælpen, vender tilbage hvis jeg har brug for hjælp

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok