Hop til indhold
  • 0

IHC Wireless problem


JensC
 Share

Spørgsmål

Hej alle,

Jeg har en problem med nogle IHC Wireless lampeudtag med dæmp (led kompatibel) som jeg skal have kodet op til nogle trådløse tryk. Jeg har ikke en Controller, så det er bare link mellem tryk og lampeudtag. 

Jeg har IHC Wireless i resten af hytten, som fungerer fint, hvorfor de sidste værelser da også skulle have det i forbindelse med renovering. Dog viser det sig ganske besværligt at få det til at fungere denne gang!

Problemet er, at der er konstant spænding på udtagene uanset hvad jeg trykker på, og der er det fra starten inden de er linket op til trykkene. Jeg har forsøgt at linke dem, slette det igen, afbryde spændingen og linke med og uden belastning uden held. Jeg har 5 lampeudtag og 2 tryk der alle driller...

Er der nogen der har et godt råd?

På forhånd tak!!

//Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 9/1/2018 at 22:53 , JensC skrev:

Hej alle,

Jeg har en problem med nogle IHC Wireless lampeudtag med dæmp (led kompatibel) som jeg skal have kodet op til nogle trådløse tryk. Jeg har ikke en Controller, så det er bare link mellem tryk og lampeudtag. 

Jeg har IHC Wireless i resten af hytten, som fungerer fint, hvorfor de sidste værelser da også skulle have det i forbindelse med renovering. Dog viser det sig ganske besværligt at få det til at fungere denne gang!

Problemet er, at der er konstant spænding på udtagene uanset hvad jeg trykker på, og der er det fra starten inden de er linket op til trykkene. Jeg har forsøgt at linke dem, slette det igen, afbryde spændingen og linke med og uden belastning uden held. Jeg har 5 lampeudtag og 2 tryk der alle driller...

Er der nogen der har et godt råd?

På forhånd tak!!

//Jens

Hvis du prøver at dæmpe udtagene direkte med de små knapper der sidder på dem, virker de så?

Prøv også at kode udtagene med en alm 60W pære på, eller noget i den stil.

Jeg havde selv en Ø80 HW 2.xx jeg havde svært ved at linke til min controller. Jag måtte gøre det 10 gange før det virkede. De øvrige 8-10 stykker har aldrig lavet det nummer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok