Hop til indhold
  • 0

Controller kan ikke linke


Jon Lykke Bøgelund
 Share

Spørgsmål

Hej Alle

Har et problem jeg ikke rigtigt kan forstå eller løse.

Fik endelig min ihc installation op at kører for en lille månede siden, hvor alt virket. Så den anden aften virket min 2 ø80 dimmer ikke, den en havde 4 rssi og den anden 20 rssi

de sidder begge to lige ved talven.

har prøvet at unlinke dem og nu kan de ikke linkes, når jeg trykker på programknap a for at linke dem begynder de bare at blinke med det sammen. Har prøvet at reset dem, tag strømmen til dem der ikke rigtigt noget der hjælper.

så tænkt jeg det måske var controllen så den har jeg prøvet at fatory reset med firmwareloader, det virker heller ikke den kører stadig 2.7.220

min controller er en H.W 6,1 med firmware 2.7.220

Ø80 dimmerne er H.W 2.02 med firmware 1.05a

Håber I kan hjælpe min sidste tanke er ny controller

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, Lars1 skrev:

Du kan kun linke 1 wireless enhed af gangen, og der skal være belastning på dem når du linker dem. En LED pære er sommetider ikke nok belastning. En halogen eller gløde pære er bedst.

Der skal ikke være belastning på ø80m lampeudtags lysdæmpere HW version 2.0x, når de skal linkes. Nu må du se at huske det Lars :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Jon Lykke Bøgelund skrev:

Hej Alle

Har et problem jeg ikke rigtigt kan forstå eller løse.

Fik endelig min ihc installation op at kører for en lille månede siden, hvor alt virket. Så den anden aften virket min 2 ø80 dimmer ikke, den en havde 4 rssi og den anden 20 rssi

de sidder begge to lige ved talven.

har prøvet at unlinke dem og nu kan de ikke linkes, når jeg trykker på programknap a for at linke dem begynder de bare at blinke med det sammen. Har prøvet at reset dem, tag strømmen til dem der ikke rigtigt noget der hjælper.

så tænkt jeg det måske var controllen så den har jeg prøvet at fatory reset med firmwareloader, det virker heller ikke den kører stadig 2.7.220

min controller er en H.W 6,1 med firmware 2.7.220

Ø80 dimmerne er H.W 2.02 med firmware 1.05a

Håber I kan hjælpe min sidste tanke er ny controller

Har du noget andet wireless som du kan prøve at unlinke og derefter linke på ny?
Min gamle HW 6.1 kørte med firmware .199 da det siges den var mere stabilt end .220. Medmindre du har temperatur/fugt sensore, så var det måske værd at prøve at smide den i controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok