Hop til indhold
  • 0

Tilslutning af Servodan 41-262 til eksisterende system


Tbent
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har et anlæg med en LK PIR som tænder for udv. belysning, kan man på samme tænding/streng tilslutte en Servodan/Niko 41-262 PIR direkte så den kører sammen med LK PIRen.

Talte lidt med min elektriker om det men han var noget i tvivl om 41-262 skulle bruge et Servodan 36-080 modul for at virke, synes dog jeg tidligere har set flere herinde benytte Servodan/Niko Pir direkte I Ihc systemet, så hvordan tilslutter man Servodan Piren til det eksisterende system

 

/Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Som jeg læser det, så burde PIR delen kunne ryge direkte på et indput modul. Og så kan du via controlleren styre det der. 
Men der er også en lux måler i den, som sende 1-10volt ud. Så hold tungen lige i munden når/hvis du tilslutter den.. 

Her er databladet:
http://www.niko.dk/sites/default/files/produktdata_-_41-262.pdf

Det må være ben 4 du skal bruge til indput. Ben 3 er lux måleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 19/10/2017 at 20:53 , Kandersen skrev:

Som jeg læser det, så burde PIR delen kunne ryge direkte på et indput modul. Og så kan du via controlleren styre det der. 
Men der er også en lux måler i den, som sende 1-10volt ud. Så hold tungen lige i munden når/hvis du tilslutter den.. 

Her er databladet:
http://www.niko.dk/sites/default/files/produktdata_-_41-262.pdf

Det må være ben 4 du skal bruge til indput. Ben 3 er lux måleren.

Hej

Betyder det at man ikke kan bruge Lux måleren til Ihc. ?

hilsen Lars. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
46 minutter siden, PaianDK skrev:

Hej

Betyder det at man ikke kan bruge Lux måleren til Ihc. ?

hilsen Lars. 

Luxudgangen kan du ikke bruge umiddelbart til IHC.

Så skal man montere et analogt input til controlleren f.eks. den Zigza har, men det kan nok ikke svare sig. LK har lavet en ny lux/temp måler der kører med bit-protokol den er bygget til at køre på et alm input.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok