Hop til indhold
  • 0

Alarm Backup batteri


ernest
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har nogle problemer med mit alarm modul.
Der er et standard LK batteri forbundet til modulet.
I går fik jeg koblet alle alarm PIR etc. til. Mit problem var herefter, at der intet lys var i 12V i modulet, det har der ikke været længe, men tænkte det var fordi jeg manglede 12V delen.

Jeg fandt et andet batteri LK batteri og herefter virkede det perfekt. Der var lys i 12V og alt kørte perfekt.

Her til aften (ca. 20 timer efter), så starede min el alarm, og der var intet lys i 12V...
Det virker lidt som om, at batteriet ikke oplader, hvilket også giver mening i relationen til det andet batteri, som kun er 15 måneder gammelt.
Er der nogen som har oplevet dette før eller har en ide om problemstillingen.

Klemme 1 + 2 er direkte til 72W strømforsyning, 3 + 4 direkte til controlleren, 5 til mine 12V alarm PIR, 6 + 7 til backup batteri, 8 nul på input modul og 9 + 10 til hver sin input indgang.

På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
13 hours ago, Martin Abildgaard said:

Har du beregnet forbrug på dit alarmmodul? Det lyder list som om at du ligger lige omkring max forbruget. 

Er der nogen der har en kopi liggende af dette Excel ark. Linket virker ikke hos LK og laver timeout, når jeg forsøger at downloade.. 

3 hours ago, Henning Pedersen said:

Hvordan er dine "normale" moduler og komponenter forsynet? direkte fra strømforsyningen eller fra klemme 3 og 4 på backup modulet. Det sidste er forkert. Med "normale" tænker jeg på alle de komponenter der IKKE har noget med alarmen at gøre.

Nej, de sidder direkte på strømforsyningen. Deler dog udgangen på strømforsyningen med backup modulet, men det burde vel ikke dræne batteriet? I klemme 3 har jeg nul til mine alarm PIR og klemme 5 til fasen. Det er kun 4 stk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok