Hop til indhold
  • 0

"Rampetid" på 10-12 minutter?


Birkelund
 Share

Spørgsmål

Jeg oplever en mærkelig, periodisk fejl i mit IHC system... (Og med periodisk, så er der dog system i fejlen - men jeg har ikke kunnet finde ud af, HVORFOR den dukker op)

Long story short.

- Mit tryk i badeværelset kan nogle gange IKKE tænde lyset (!!) Dette sker typisk efter et "slukt alt" scenarie har været kørt. Men ikke altid efter et "sluk alt" scenarie har været kørt...

I vieweren/app kan jeg se, at lyset burde være tændt (indikatoren siger 100%) - men det signal, forstår mine spots ikke.

Selv sagt lidt presset en mandag morgen :) ... Men...Men ... Hopper man så ind i badet og forsøger at bade i mørket, så tænder spots'ene typisk efter et stykke tid... Det er ikke altid samme rampetid (tror jeg ikke), men det er som om, IHC-anlægget på et tidspunkt "forstår" inputtet...

 

Har vedhæftet fil... (Og jeps, jeg er newbie :))

 

Håber meget en-eller-anden kan guide mig i den rigtige retning eller rette i filen? 

(Det er ved at være skilsmisse-grund. Konen er rasende... Hehe)

 

BAD.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Der er faktisk flere fejl i den .vis fil

  1. Fra fælles 1.1.03. er Status udgangen for scenarie 7 ført over på Sluk/reguler på kombi dimmeren - Den skal slettes.
  2. I stedet føres scenarie 7 over på scenarie/regulering med 0 %
  3. Alle tryk fra badeværelset skal føres til Fælles 1.1.03 "Indgang andre tryk end scenarie"

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hejsa @Henning Pedersen ... Jeg har nu ændret som du har skrevet - men det desværre stadigvæk samme problem... Jeg tror måske det har noget at gøre med, at IHC ikke er så glad for flere scenarier samtidigt? ... Vedhæftet er "den nye" fil efter jeg har gjort som du har beskrevet...

Har jeg stadigvæk gjort noget forkert? :)

 

Rampe.vis

Redigeret af Birkelund
Gemte for tidligt :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok