Hop til indhold
  • 0

Fejl på controller


Jes Juncher
 Share

Spørgsmål

Hej alle

 

Nu har jeg virkelig brug for jeres hjælp!

 

Min controller er over noget tid begyndt at blive mærkelig.

Nå man tilgår den via. LK appen så genstarter controlleren. Den genstarter også flere gange af sig selv i løbet af en dag.

Ved nyeste opdatering virker mit wireless ikke, så jeg kørte controlleren tilbage til en ældre version.

Jeg har forsøgt at indlæse et tomt program, uden held. Har også prøvet at lave et helt nyt program, med minimal funktioner, også uden held. altså jeg kan godt sende til controlleren, men det hjælper ikke på stabiliteten.

 

Kan i hjælpe?

 

vh

 

Jes Juncher

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej igen.

 

Jeg har prøvet flere gange at uploade firmware, og det fungere fint.

Efter controlleren har genstartet, kører alt jo igen perfekt, i et stykke tid. Jeg kan endda tilgå via appen.

Så jeg tænker ikke problemet ligger der.

Syntes jeg kan huske på et tidspunkt at LK byttede controllere med defekt. RF version.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Jes Juncher skrev:

Syntes jeg kan huske på et tidspunkt at LK byttede controllere med defekt. RF version.

Den tid er ovre desværre.

Prøv med næst nyeste firmware.

Har du ændret noget i dit program? Den være nogle fejl som gør at controlleren genstarter fordi noget kører i loop.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
27 minutter siden, Jes Juncher skrev:

Hej igen.

 

Dvs at jeg aldrig får liv i mit wireless igen?

Der er en guide et sted her på siden der siger at du skal uploade en firmware version af de ældre, den hedder VIDST NOK 199 for det er den der opdaterer rf'en. 

 

Derefter ville jeg slette alle wireless links i Visual. 

Uploade et tomt projekt i controlleren. 

Uploade dit program igen. Linke alle enheder på ny. 

Afprøve igen. 

Alternativt slette links igen, uploade tomt projekt. Linke en enkelt wireless enhed, se om den virker. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 minutter siden, Jes Juncher skrev:

Ved du om der er bøvl med JAVA i version 199?

Ja det er der generelt men med den nye opdatering Java lige har lavet mener jeg godt at du kan hoppe på uden at sætte certifikat på lav sikkerhed. Det kan @Lars1 sikjert bekræfte. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mine erfaringer med JAVA og firmware problemer etc. er samlet her. Jeg har pt. ikke meget tid til at lege med IHC, så jeg ved ikke om Oracle har releaset en ny JAVA version, siden 22/7, og om hvilke problemer der evt. måtte være med den.

Hyppige genstart er et kendt problem på især HW6.1 controller, men også på HW6.2, og vist egentlig årsagen til at LK ikke har frigivet en ny firmware med opdaterede certifikater endnu.

Vedr. wireless vil jeg gøre som Bjarne forslår. Indlæs firmware 2.7.199, unlinke alle wireless enheder (husk at uploade programmet efter du har unlinket), linke dem igen (husk at uploade programmet igen efter de er linket, ellers virker de ikke)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok