Hop til indhold
  • 0

IHC visual controller viewer


MartinC
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg overvejer at købe en visual controller og tilføje lidt "intelligens" til husets el-installationer.

Ved nogen om man kan slå radiosenderen fra? Altså den som bruges til IHC Wireless?

Jeg skal ikke bruge den Wireless funktion til noget, og da jeg har andre radiosendere tæt på eltavlen, vil jeg gerne undgå unødige forstyrrelser.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Martin

Velkommen til IHC-user

Ikke mig bekendt - men du kan jo undlade at monterer antennen, hvilket burde give samme resultat - eller endnu bedre, købe et 10 meter kabel og flytte antennen væk fra de øvrige radiosendere.

Lur mig om du (hun) ikke skulle ønske mindst 1 lysdæmpning i huset, og her er der ingen fornuftige veje uden om wireless.

Du kan finde inspiration til smarte IHC funktioner på hjemmesiden www.i-bi.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at ringe til supporten - men jeg tvivler på at det skulle være muligt.

Hvis antennen ikke er monteret er der kun meget begrænset rækkevide på wireless, så den skruer ikke op for styrken. Men om der er stadig er signal nok til at genere dit øvrige udstyr er et godt spørgsmål. Du kunne også placere kontrolleren et andet sted.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Måske - meen en knap så elegant løsning :-)

Min TDC router som sikkert koster under 500,- kan slukke for det trådløse signal, det burde man også have tænkt over i en dims til flere tusinde. Det sparer også strøm, hvilket netop er et af de salgsargumenter jeg kan læse om IHC.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok