Hop til indhold

IHCTAblet kan ikke findes in Apple AppStore


Recommended Posts

Har en gammel iPad 2 med IHCTablet installeret. Efter at have købt en ny iPad mini 4 vil jeg gerne flytte IHCTablet (incl konfig) fra min gamle iPad til den nye. Har for søgt, at tage fuld backup af min gamle iPad (med IHCTablet installeret), og restore på den nye, men IHCTablet kommer ikke med. Har også forsøgt at finde IHCTablet i Apple's AppStore uden held.

Er nogen klar over om det skyldes, at IHCTablet ikke er kompatibel iOS v9.3.1, eller om LK helt har valgt at den fjernet helt fra Apple's AppStore?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11. maj 2016 at 00:12 , Thomas Winkelmann skrev:

Har en gammel iPad 2 med IHCTablet installeret. Efter at have købt en ny iPad mini 4 vil jeg gerne flytte IHCTablet (incl konfig) fra min gamle iPad til den nye. Har for søgt, at tage fuld backup af min gamle iPad (med IHCTablet installeret), og restore på den nye, men IHCTablet kommer ikke med. Har også forsøgt at finde IHCTablet i Apple's AppStore uden held.

Er nogen klar over om det skyldes, at IHCTablet ikke er kompatibel iOS v9.3.1, eller om LK helt har valgt at den fjernet helt fra Apple's AppStore?

 

Hej Thomas,

Den er tilbage nu - uden ændringer:wacko:.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok