Hop til indhold

Afspilning af Sono favorit med æ,ø & å


Allan Nissen
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, Allan Nissen skrev:

Hej Mikkel

Jeg kan ikke få Captain til at starte afspilning af DR P4 Østjylland på Sonos. Når jeg tester fra Captain så returnerer den et OK, men afspilning starter ikke.

Jeg kan ikke komme på andet end at det må være pga. af Ø'et, er det rigtigt?

Mvh

Allan

Jeg tester lige 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Jeg oplever samme problem. Jeg har netop installeret IHC Captain på Raspberry pi 3 model b for at bruge koblingen mellem IHC og Sonos. Det virker generelt fantastisk bortset fra at jeg ikke kan starte DR P4 Østjylland. Jeg kan starte alt muligt andet men ikke DR P4 Østjylland. Jeg har prøvet at omdøbe favoritten til noget uden "Ø" men det hjælper ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 9/24/2016 at 14:55 , Henrik Brix skrev:

Jeg oplever samme problem. Jeg har netop installeret IHC Captain på Raspberry pi 3 model b for at bruge koblingen mellem IHC og Sonos. Det virker generelt fantastisk bortset fra at jeg ikke kan starte DR P4 Østjylland. Jeg kan starte alt muligt andet men ikke DR P4 Østjylland. Jeg har prøvet at omdøbe favoritten til noget uden "Ø" men det hjælper ikke.

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke har prøvet det mere end 1 gang - jeg ser lige på det når jeg er hjemme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok