Hop til indhold
  • 0

2 x 1.4.06d Pir FB


Szafranski
 Share

Spørgsmål

Er der noget forkert i at køre to ens fb på samme pir og i samme rum?

Jeg vil gerne ha at spot i loft samt led bag spejl tænder og slukker på pir. Men samtidig ha muligheden for at lave konstant på dem enkeltvis.

Sådan af fx led bag spejl holdes konstant en aften, men at spot stadig tænder slukker på pir.

Er dette muligt? eller skal der laves en speciel fb, hvor der er to output sektioner med særskilt konstant funktion?

Kristoffer

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Som jeg forstod det, måtte jeg ikke sætte fx udgang fra fb 1.2.02 Trådet lysdæmper og samtidig udgang fra fb 1.4.06 pir styring på samme enhed/output produkt. Men skulle sætte pir 1.4.06 udgang til 1.2.02 indgang. Håber du kan klogeste af hvad jeg mener/skriver. Mht til din løsning med stikkontakterne. Tænder de så ikke kun når det er dag og ikke nat tilstand?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Man skulle jo nødig bruge sit hoved selv :-), det havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på. Du har fuldstændig ret, jeg får jo ikke to fb'r til samme udgang.

Et sidste spørgsmål. Er der nogen mulighed for regulering af lyset, når konstant aktiveres. Når konstant på spot aktiveres ved nat, så tænder den ved nat/lavt niveau. Men hvis jeg ønsker et højere niveau, mens konstant er aktiveret, kan dette så reguleres og så gå tilbage til "normalen" når konstant deaktiveres

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

1.4.06. er fra LK´s side bygget til deres UNI DIN skinne monterede dæmpere, den rummer ingen mulighed for regulering af lyset. Altså ud over Mem 1 & 2.

Men det fede ved IHC er jo at du "bare" kan lave en funktionsblok med lige præsis den funktionalitet du måttet ønske. Måske ikke helt sandt - men tæt på.

Om der er en anden af LK´s funktionsblokke der opfylder dine ønsker ved jeg ikke, da jeg stort set kun bruger mine egene blokke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg blev af en dyr elektriker efterladt med et tomt program for 5 år siden. Så måtte selv i gang med at lære at lave mit program. Dette er til dels lykkedes, men der fra og til selv at lave mine egne fb, der er langt. Så er ind til videre nødsaget til at klare mig med LK¨s. Så kan det være jeg vil sætte mig ind i at lave mine egne på et senere tidspunkt. Men du skal ha tak for dine inputs :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok