Hop til indhold

Modtager Ikke Længer Mails Fra Ihc-User


Recommended Posts

Jeg er ved at være lidt træt af det nu...

 

Jeg er for noget tid siden stoppet med at modtage mails fra ihc-user, (og jeg husker at klikke på at jeg vil følge emnet) jeg får hellerikke mails hvis der kommer en privat besked, jeg har tjekket alle mine indstillinger, uden at kunne finde noget problem, jeg har ligeledes tjekket spamfilter mv. men kan ikke finde nogle mails nogle steder, jeg har ligeledes brugt kontakt siden, og skrevet en mail til folkene bag, intet respons, jeg har skrevet en privat besked til Gert, (administrator) det er nu 5 dage siden, og den er endnu ikke blevet læst...

 

Nogle der har prøvet noget lignedende, eller har forslag til hva dælen jeg gør... det er sgu lidt træls ikke at kunne følge med i oplsag i forum...

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg i hvert fald "vendt frygtelig tilbage", da jeg har været "lukket ude" i 2-3 uger. :D 
Havde ændret min mail, og min konto skulle derfor valideres igen, men jeg modtog bare aldrig den mail til validering. Nye brugere kunne heller ikke oprette sig, hvilket også kan ses på "status" af langt de fleste, som har prøvet at oprette sig herinde de sidste par måneder.. Der står bare "validating".

Link til kommentar
Del på andre sites

Gert jeg vil gerne give en hånd med i drift/hosting etc. hvis det er :)

Tak for det. Det kan godt være at det bliver nødvendig, da jeg ikke altid har tiden til at "følge" med her inde. Jeg skal nok sige til hvis det er helt galt. Nu kan jeg jo få mail når der skrives PM til mig :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok