Hop til indhold
  • 0

Hjæp Ihc Controller Langsom


Jon Schmidt
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Jeg skulle lige lave nogle små rettelser i mit program og nu er jeg endt op med en installation der har sindsygt meget delay på.

 

Jeg har tidligere læst om folk der har brugt det samme input flere gange dette er dog ikke tilfældet her.

 

Det virker fint på ihc remote også hvis jeg vælger det tryk i appen der styre wireless lysdæmperen. Her reagere controlleren med det samme.

 

Når jeg bruge trykket på væggen er den sindsygt langsom 2 sekunder. hvis jeg holder den inde kommer den stille og roligt.

 

hvad fanden kan det være.

 

Nu har jeg slette hele mit program opdateret til den nyeste firmware  2.7.214 og uploadet et lille program med 1 tryk og en fb wireless dimmer og selvfølgelig trukket lysindikering med over.. Den gør desværre stadig det samme. Rampetid er sat til 0.

 

jeg vil lige sige at det har virket i næsten 3 år uden problemer. og det er med alarm og varmestyring også.

 

håber i kan hjælpe

 

mvh Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nyeste Firmware er 2.7.220 - kan downloades fra LK,s hjemmeside.

Der er også den sidste nye version af Visual.

Jeg ville opgradere både FW og Visual, sende et TOMT projekt til din kontroller og så sende det program du har problemer med - og som du naturligvis har en back up af ?

Hvis det ikke hjælper ved jeg ikke What to do , men der er kloge hoveder her på forum, som hurtigt kan se om du har lavet fejl i din

Verificering af programmet. Upload dit program her til forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej igen

 

tak for dit svar

 

controlleren er updateret nu. og jeg har indlæst tomt program og det nye/gamle program igen.

 

Stadig samme fejl

--------------------------------

 

hvis jeg anvender et Wireless tryk som er linket til controlleren er det ikke noget problem. Her er der ingen delay. ligesom når jeg prøver fra IHC remoten. Så jeg tror min fejl ligger i de fortrådet tryk/inputmoduler. Måske er det "bare en hardware fejl"

 

Jeg uploader mit program så håber jeg der er en der gider kigge det igennem

 

på forhånd tak for hjælpen

backup birkevej.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej med jer

Jeg har haft min controller til at køre uden problemer ca et halvt år. Jeg har for nylig udbygget med nogle flere input moduler jeg har ikke lagt nyt program i controlleren.

Desværre oplever jeg samme problem som Jon,

App virker som den plejer, wireless tryk virker som de plejer altså inden for et split sekund.

Desværre er mine fortråede tryk blevet langsomme. Jeg har ikke dæmp på men man skal stadig vente et pr sekunder inden lyset tænder.

Tilsyneladende er alt forbundet korrekt, jeg har dog ikke prøvet ny firmware osv. Endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at matche online dokumentationen med hvad i har forbundet til jeres I/O moduler. Specielt hvis i har temp. føler eller tilsvarende kan ovenstående problem opstå hvis i en indgang med en temp. føler også samtidig er linket som et tryk. Derudover skal i helst ikke have en indgang eller en udgang linket til mere end et produkt.

Indgange med tempføler og tilsvarende, men hvor der ikke er noget produkt i programmet kan også give en langsom controller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok