Hop til indhold
  • 0

Wireless Dimmer / Master Led Flimrer


Jacob1354922255
 Share

Spørgsmål

Har tjekket LK's dimmerguide og købte på baggrund af dette 6 stk MasterLED samt wireless dimmer. Da jeg efterhånden havde fundet ud af via forum at tvinge dimmeren i "RL" mode, kommer næste udfordring. Når jeg dimmer under 50%, står lyset og flakker. Det er p@#?€ irriterende at glo på. Kan dimme 3% eller 38% så står det jævnt, alle andre procenter under 50% der flimrer lyset synligt. What to do?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det kan være at producenten af pærerne har ændret i dem. LK har tidligere fortalt, at de kan indkøbe 10 pærer og teste med og et halvt år efter så reagerer de anderledes fordi producenten har ændret noget.

 

Husk det er producenten af pærerne der er berettiget til at fortælle hvilke dæmper der kan dæmpe dem.

 

Der er nok ikke det store at gøre, nu du har forsøgt med RL mode, du kan enten finde nogle andre pærer eller prøve med hw v.2 af wireless dæmperen.

 

Jeg har selv gode erfaringer med pærerne fra IKEA og wireless dimmeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ok, sidder lige og kigger på LK's kompatibilitetsguide, og den viser nu at dæmpning ikke er mulig - de må have fundet ud af problemet. Men jeg er 100% sikker på at de var listet som kompatible ca. 14 dage før bestilling, jeg sad og krydstjekkede numre og skrev ned på en lap papir. Men jeg synes også de har ryttet op i deres dimmer-liste, så der har nok været en revision. Øv øv, men nu hvor spots'ne sidder i, viser det sig at det heller ikke er nødvendigt at dæmpe alligevel, så dimmeren er sat til salg her på siden, så må vi se om der er en anden der kan få glæde af den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok