Hop til indhold

Er Ihc I Fare For At Blive Hacket?


Recommended Posts

Hej,

 

Jeg har IHC Visual Viewer 2 med nyeste firmware. Jeg har lavet en simpel port forward af port 80 og port 443 i min router direkte til IHC-controlleren...

 

Er IHC sikkert nok til, at holde hackere ude, eller skal jeg gå og bide negle? :(

 

 

:-) R T

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er vist ingen grund til at bide negle pga evt. Hackerangreb på din IHC controller. Den er lavet på en lidt speciel platform og understøtter derfor ret ikke mange af de kendte sikkerhedshuller. Der er således ikke meget ekstra du kan gøre, hvis du vil have den på nettet. Uanset hvilken port du vælger vil det ikke forbedre sikkerheden. Det eneste du kan/bør gøre er at oprette en ny administrator brugerkonto med et kryptisk password, og slette default kontoen.

Link til kommentar
Del på andre sites

mon dog - fra nettet "The vulnerable code was adopted into widespread use with the release of OpenSSL version 1.0.1 on March 14, 2012" ;)

 

Men der findes jo websider som kan teste din IHC Controller for dig hvis du har en URL f.eks. https://www.ssllabs.com/ssltest/index.html

OK - Heartbleed har den så nok ikke, men så har den jo nok noget andet...

 
Har prøvet testen.
Først klager den over certifikat. 
Jeg vælger at testen skal ignorere dette.
Men den ender med resultat: Assessment failed: Unexpected failed connection (BEAST)
Øv.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok