Hop til indhold
  • 0

Tæller problemer.


Lars1
 Share

Spørgsmål

Jeg har nogle timer kørende, men enkelte af dem stopper med at tælle op eller ned i forbindelse med at jeg upload et opdateret program. Det er de samme timer hver gang.Jeg har prøvet at lægge FB'erne ind på ny, samt at kopier en af de FB's som virker, men problemet fortsætter bare.Er der andre som har samme problem, eller nogen som måske har fundet en løsning på problemet?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er ikke noget jeg har oplevet. Ikke jeg har bemærket i hvert fald.Er det en bestemt FB. der er problemer med, eller er det flere forskellige, og hvilken/hvilke? Tænkte på om det måske kunne være et powerup problem, hvis timer evt. er i gang, samtidig med du uploader et program, men det er bare et skud i tågen, ud fra din beskrivelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg logger tiden som mine telestater har været åbne i løbet af et døgn, og gemmer så resultatet i 30 dage. FB'en er såvidt jeg husker en letter modificeret LK log FB.Det underlige er at selvom jeg har 10 ens kopier af FB'en er det kun nogen af dem som fejler. Fejlen opstår kun hvis timeren tæller op eller ned mens jeg uploader et nyt program, men fejlen opstår ikke på alle FB's.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har nogle timer kørende, men enkelte af dem stopper med at tælle op eller ned i forbindelse med at jeg upload et opdateret program. Det er de samme timer hver gang.Jeg har prøvet at lægge FB'erne ind på ny, samt at kopier en af de FB's som virker, men problemet fortsætter bare.Er der andre som har samme problem, eller nogen som måske har fundet en løsning på problemet?

 

Kender godt problemstillingen og har den selv ofte.

Problemet sker, når man lave en opdatering mens programmet kører, så bliver det ikke nulstillet, som det burde, men timerne fortsætter bare...

Min løsning er at  en reset-funktion, som jeg binder til en anden tast (5 sekunder tryk)

 

mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Kender godt problemstillingen og har den selv ofte.Problemet sker, når man lave en opdatering mens programmet kører, så bliver det ikke nulstillet, som det burde, men timerne fortsætter bare...Min løsning er at  en reset-funktion, som jeg binder til en anden tast (5 sekunder tryk) mvh Søren
Som jeg læser problemstillinge duer det ikke med en reset, for ønsket er jo netop at tællerne skal fortsætte med at tælle derfra hvor de var kommet til, inden opdateringen.Det gør de fleste tællere også, men Lars Skov (og andre) oplever enkelte tællere ikke fortsætter med at tælle. Hvorfor ? Tjaaa.... LK Inder programering måske .....
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok