Hop til indhold
  • 0

IHC NET BASIC, newbie og kabler?


Bjørn1354922309
 Share

Spørgsmål

Hej,Jeg er ved at få bygget et nyt hus, hvor jeg har valgt iHC NET Basic til mit tv/data/tlf osv.Jeg påtænker også at købe et nyt tv, og her er spørgsmålet. Køre de fleste nye tv med data kabel, eller tv kabel som ældre tv? Spørgsmål går på om jeg skal have købt et kabel mellem IHC net basic udtaget og tv, eller kan nøjes med et data kabel? Imellem en trådløs router og IHC net basic boksen, kan jeg her også nøjes med et data kabel? eller skal der købes specielle kabler hertil?Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det virker ja.Men det med om det er til radio eller tv er vist et spørgsmål om der er han eller hun antennestik på i coax enden.Til mine var der vist enda et lille omformer stik med. Grunden til jeg linkede til dette er fordi det dedikerede tv kabel også har ir og det har jeg ikke. Det er ikke et must.Mener det er disse jeg har:http://www1.lk.dk/servlet/context?n1=14&n2=2405&n3=2436&n4=2453

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Det virker ja.Men det med om det er til radio eller tv er vist et spørgsmål om der er han eller hun antennestik på i coax enden.
Han eller hun stikket er en måde at kende forskel på dem. Derudover sidder der en feritkerne (staves sikkert anderlede ;) ) på TV kablerne' date=' da TV signaler er mere støj følsome i forhold til radio signaler.
Til mine var der vist enda et lille omformer stik med.
Til TV kablet plejre der at være en genderchanger med' date=' samt en f-connector adaptor.
Grunden til jeg linkede til dette er fordi det dedikerede tv kabel også har ir og det har jeg ikke. Det er ikke et must.Mener det er disse jeg har:http://www1.lk.dk/servlet/context?n1=14&n2=2405&n3=2436&n4=2453
Jeg mener der også findes et TV kable uden IR.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok