Hop til indhold
  • 0

Wireless lysdæmper til Diodelampe


jan petersen1354922231
 Share

Spørgsmål

Hej jeg har et lille problem, jeg har et lampeudtag som er en wireless dæmper, nu har fruen købt en diodelampe som Ikke kan dæmpes, jeg ved jo godt hvad der sker når den sættes til, så vil den ikke slukke men blinker bare lystigt :( jeg har prøvet om jeg kan "snyde den ved at at sætte den til 0% og 100% (Off/on) men det virker ikke, er der en work around hvor man kan snyde wireless dimmer til at slukke og tænde som en alm tænd/sluk modul !! jeg kan ikke nemt skifte dimmer modulet da de sidder centralt i en skjult tavle.MVH Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
... er der en work around hvor man kan snyde wireless dimmer til at slukke og tænde som en alm tænd/sluk modul !! jeg kan ikke nemt skifte dimmer modulet da de sidder centralt i en skjult tavle.MVH Jan
Næ, men hvis du har mulighed for det kan du jo lade fasen/forsyningen til dimmere køre over et outputmodul ligesom de gamle 350´r.Torben/V8Camaro har vist nok lavet en FB til det, i forbindelse med noget Sluk Alt.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok