Hop til indhold
  • 0

Kodetastatur uden lys i de rød/grønne dioder.


Lars1
 Share

Spørgsmål

Jeg har brugt en mindre formue på et IHC control alarm kodetastatur el nr. 10 88 003 073. Det virker sådan set fint, men jeg kunne godt tænke mig at de rød/grønne lys dioder slukkede efter 10 sek. Dels kan de jo lyse det meste af vejen op, og dels synes jeg ikke der er er nogen grund til at fortælle en potentiel tyv om alarmen er slået til eller ej. Jeg har søgt her på foraet, da jeg mindes at have hørt om en løsning til dette lille problem, men uden at finde noget brugbart. Nogen der har nogen idee til hvordan det lille problem løses?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Er det ikke bare at demontere den hvide status ledning eller fjerne linket i visual ?(har ikke kodetastatur så det er bare et gæt)
Tastaturet har fast forsyning, og styrer rød/grøn diode via on/off på hvid ledning.Så hvis hvid ledning demont, så vil den bare lyse konstant rød.Personligt synes jeg nu det er meget rart at kunne aflæse status. Men ja - den er da ret kraftig den diode...Eneste mulighed, som jeg lige kan komme i tanke om, skulle være hvis man havde en 24V udgang som styrede forsyning til tastaturet.Denne udgang skulle så tændes på et andet tryk. Eller evt via PIR, hvis tastaturet sidder indenfor.Og slukke 10 sek efter alarm sættes on eller off. Eller slukkes på fx 2 minutter timeout.Således tænder tastatur og diode kun, når det skal betjenes.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok