Hop til indhold

LK IHC Bolig virker dårligere på .....


Recommended Posts

hej allejeg har en controller med hw ver. 6.1 Hvad er det der ifølge LK vil virke dåligere ved afvikling af LK IHC Bolig programmet på min controller?Er der nogen her der ved det?Pft.Ole
Den nyeste controller hw ver. 6.2 har mere ram end ver. 6.1.Ver. 6.1 får problemer, med en .vis fil omkring 6 Mb, og LK IHC Bolig fylder deromkring.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man sletter alle elementer i LK IHC Bolig Koncept - 1.01 - Full.vis filen der hedder noget med Varme, Temperatur, Visility og Telestat så kan man reducere størrelsen på filen fra 5.858 KB til 4.051 KB.Om det virker, og hvilke konsekvenser det har ved jeg ikke, men man kan da håbe på at LK laver en Light udgave uden varmestyring for dem der ikke har behov for dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Den nyeste controller hw ver. 6.2 har mere ram end ver. 6.1.Ver. 6.1 får problemer' date=' med en .vis fil omkring 6 Mb, og LK IHC Bolig fylder deromkring.[/quote']Nogen der har hørt noget om at LK tilbyder en ombytnings ordning i forbindelse med at de har frigivet et produkt som ikke kan være i controler som blev produceret for mindre end 5 år siden? Det er jo lige før det er en HW defekt, som berettiger til en ombytning. :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Man beder om at få sidste nye ver. 6.2 og fuld returret hvis den ikke er det. Husk du har altid 14 dage fuld returret ved online køb via nettet, så her har man en reel mulighed for at afprøve/teste inden man beslutter sig.Btw. Er der egentlig nogen der har en oversigt eller ved hvor mange hw udgaver der faktisk findes af den nye ver. 2 controllere med viewer, og hvori forskellene består ?

Link til kommentar
Del på andre sites

HejGjort det samme - slettet alt overflødigt. Så nu fylder filen ikke lige så meget og bør nu kunne afvikles uden evt forsinkelser. Er stadig ved at tilrette, så der går nok lige nogle dage endnu førend jeg er klar til at uploade den til controllerenEr der nogen her som er begyndt at bruge den nye projektfil?HilsenOle

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 months later...
Hej Gjort det samme - slettet alt overflødigt. Så nu fylder filen ikke lige så meget og bør nu kunne afvikles uden evt forsinkelser. Er stadig ved at tilrette' date=' så der går nok lige nogle dage endnu førend jeg er klar til at uploade den til controlleren  Er der nogen her som er begyndt at bruge den nye projektfil? Hilsen Ole [/quote'] Hej Ole,Har du fået LK IHC Bolig til at virke på 6.1 hardware?
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok