Hop til indhold

Elektriske gardiner


Recommended Posts

Er der nogen her der har gode erfaringer med leverandører af elektriske gardiner...?Jeg tænker både almindelige gardinstænger, rullegardiner og lamel persionner...Jeg har søgt forummet igennem, og igennem årerne har emnet været oppe og vende nogle få gange, men jeg har endnu ikke fundet et link til køb af de gode produkter...Det jeg eftersøger at f.eks. en prisliste og en (internet)butik, hvor man for rimgelige priser kan køber komponenterne og selv montere dem...Jeg er bekendt med at Faber, Somfy og et par andre har produkterne, men hvor købes de bedst ? Og hvor er de simple tekniske beskrivelser således at man kan sammenstykke en bestillingsliste ?Dette burde ikke være raketvidenskab og emnet er vel næst efter styring af lys det mest oplagte til at intregere med en IHC installation...Alternativt, hvilken professionel gardinbutik er den bedste og den billigste, hvis det er det der skal til for at få adgang til produkter fra Faber og Somfy...?HilsenJakob Anker Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt sikkert et interessant link til elektriske rullegardiner der er kommet frem på diskussionen på Recordere.dk... Ved første øjekast virker det dog som om at der er tale om løsninger til montering udendørs (hvilket dog også er interessant), og dvs. at hvis man vælger at anvende det til et indendørs rullegardin ender det måske med en lidt "overdimentioneret" løsning - men helt sikkert interessant...Linket til uniggardin er også interessant og jeg vil give dem et ring... umiddelbart er det dog ikke selve "motor"-delene at de har vist med priser på deres hjemmeside.Specielt almindelige gardinstænger samt lamel-persienne løsninger vil således fortsat være interessant...Men derfor, lad os blot hole tråden åben, og opfordre folk der har erfaringer/kendskab til noget om at skrive et indlæg..HilsenJakob

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hmmm. lad os sige 4 vinduer á 4K = 16K Det kan man godt nok købe mange timers aupair/hushjælp for, til at trække gardinerne for. Og når hun så afligevel er der om aftenen så ...:whistle: :kiss: :woohoo: :kiss: :whistle:Men bortset fra det så kan det være der er noget af interesse her:http://www.intelli-blinds.com/index1.html

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok