Hop til indhold
  • 0

NYE IHC Net udtag, til info


McenterFreak
 Share

Spørgsmål

En af de ting der har irriteret mig ved IHC Net er de klodsede 2 Modul netudtag. Jeg så så i dag at LK har lanceret en ny generation LexCom udtag, med nogle fikse Fuga 1½ modul dobelt udtag, og Opus 66 1 modul dobbelt udtag. De har så den geniale feature, at afmærkningsfeltet kan vippe rundt, så tekten til hverdag er usynligNyheden kan ses her: http://www.lk.dk/lauritz+knudsen/professionel/produkter-og-loesninger/lexcom/lexcom-nye-udtag-og-montagebokse.pageDer er også en lille videoVed godt det er LexCom, men LK skriver selv at det kan benyttes med IHC Net og IHC net Basic

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Et hurtigt spørgsmål i forhold til de her NET udtag.Er der nogen forskel på om man vælger 2modul udtagene, eller de dobbelte 1½ modul udtag eller enkelt modul udtagene med en enkelt udgang? (Ud over størrelsen :) )Jeg vil jo helst have så "små" udtag som muligt, men skal bruge dem til antenne, internet, tlf, B&O powerlink, B&O Masterlink.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Et hurtigt spørgsmål i forhold til de her NET udtag.Er der nogen forskel på om man vælger 2modul udtagene' date=' eller de dobbelte 1½ modul udtag eller enkelt modul udtagene med en enkelt udgang? (Ud over størrelsen :) )[/quote']Nej, funktionsmæssigt er der ikke forskel. Det er kun størelsen og design.
Jeg vil jo helst have så "små" udtag som muligt, men skal bruge dem til antenne, internet, tlf, B&O powerlink, B&O Masterlink.
Jeg har konsekvent anvendt FUGA og monteret dybe indmuringsdåser alle steder. Det er at foretrække pga kravene til bøjningsradius på kabler. Og det gør monteringen lettere idet der så er mere plads. Men hvis de skal monteres i gipspladevæg/forfradåser burde der også være plads nok i dybden.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lige et enkelt tillægsspørgsmål....Er lidt i tvivl om hvilket kabel jeg skal bruge fra tavlen og op til udtagene - da det jo ikke er Link-10 kablet man må bruge.Har fundet de to herIHC Net® Basic Installationskabel S/STP LSFROH 4x2xAWG23 (LK nr. 1083004381)IHC NET KABEL 4X2XAWG23 300 MTR.(LK nr. 1083004187)Men kan ikke rigtig se hvad forskellen er, udover prisen :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nu er jeg den type der siger, hvis jeg er i tvivl, så tager jeg det dyreste, så kan jeg aldrig kritisere mig selv for at have taget en dårlig beslutning. Så jeg vil bestemt anbefale at tage det lidt dyrere kabel. Det overholder CAT 7a, hvilket teoretisk skulle kunne give 40 Gigabit over kablet. Så er man ligesom lidt fremtidssikret, ikk? Og ærligt talt, om det er 13 eller 19 kr. per meter gør vel ikke den store forskel, når man nu er i gang

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har tidligere lavet et par indlæg der beskriver forskellen på div kabler. Søg og du ska finde :-)Men bortset fra datahastigheden, er du sikker på at kunne fremføre alle typer TV signaler på et 1.000Mhz kabel da standarden går til ca 865Mhz. Det er du ikke med et et 600Mhz kabel. Men det vil formentlig virke uden problemer i de fleste tilfælde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok