Hop til indhold

IHC applikation til Android telefoner


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
...fatter ikke at sådan et stort firma' date=' ikke kan finde ud af at lancere noget som helst.[/quote']Jeg tror jo større firma jo mere problematisk - her tænker jeg f.eks. på Microsoft :whistle:Og nu er det jo ikke kun "lille" danske LK mere, men internationale Schneider Electric .... De sadler vist ikke samme dag som de ridder :pinch: Nåå det var omvendt :P
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

efter at have kigget lidt rundt på android market fandt jeg et app kaldet Iremote og Iremote Viewer... (den sidste koster omkring 25kr)med den første kan man styre sin controller.. og den sidste kan man se noget info fra viewer/sceneview eller lign.har desværre ikke selv IHC endnu.. (håber jeg får det på et tidspunkt).. men syntes da lige jeg ville dele denne "nyhed?" med jer. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger.
Og hvilken nyhedsværdi har det her lige. Det var jo det jeg henviste til i mit indlæg
Link til kommentar
Del på andre sites

Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger.
Og hvilken nyhedsværdi har det her lige. Det var jo det jeg henviste til i mit indlæg
Vidste slet ikke dette var et nyhedsforum, troede det var tilegnet til at dele information til andre evt. intereserede omkring IHC og relaterede produkter!?!Tror manden mener at nu er tiden ved at være der, til andre folk som måske også glæder sig lidt til denne software bliver færdig..Mvh. en interesseret
Link til kommentar
Del på andre sites

Fra Lk's SiteVi beklager forsinkelsen!Testfasen og tilretning til de mange forskellige Android-telefoner har taget længere tid end forventet. Både performance og grafik har været en udfordring. Vi er nu i den sidste del af testfasen - så fat mod vi er der snart :-) Forventet lancering er inden for de næste to uger.
Og hvilken nyhedsværdi har det her lige. Det var jo det jeg henviste til i mit indlæg
Den tekst Kazoom gengiver har faktisk kun ligget på LK's hjemmeside siden den 3/3 og dermed burde vi kunne forvente lancering inden for den næste uges tid.Den tidligere formulering har Ano gengivet i et tidligere indlæg i denne tråd.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok