Hop til indhold
  • 0

email adresse


Nielz
 Share

Spørgsmål

Jeg vil have sat min controller op til at kunne sende og modtage mail.Jeg har fået lidt hjælp af lk og det første problem er at jeg ikke kan bruge min hotmail eller gmail sammen med ihc pga den måde de kryptereJeg er kunde ved fullrate og de tilbyder ikke en email adresse. Er der nogen der har en anden gratis email adresse, hvor det fungere rigtig godt?f.eks: sol, yahoo, ofir m.m.Vh Nielz

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nielz skrev:

Jeg vil have sat min controller op til at kunne sende og modtage mail.Jeg har fået lidt hjælp af lk og det første problem er at jeg ikke kan bruge min hotmail eller gmail sammen med ihc pga den måde de kryptereJeg er kunde ved fullrate og de tilbyder ikke en email adresse. Er der nogen der har en anden gratis email adresse, hvor det fungere rigtig godt?f.eks: sol, yahoo, ofir m.m.Vh Nielz
Fulrate har en SMTP server:smtp.fullrate.dk port: 25Det burde kunne lade sig gøre uden problemer. Prøv at skriv en fiktiv e-mail adresse: ihc@lk.dk som afsender.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Mail.me tilbyder kun smtp access for superkonti og med mindre du har oprettet sådan en kommer det ikke til at virke.Hvis du har, kan det også komme til at knibe afligevel hvis der er spæret for port 25 hos Fullrate. Så er alternativet hos mail.me port 443. Og den anvender du formentlig til remote adgang til IHC controleren. Det kan du selvfølgelig lave om men ....Måske det var nemmere at lave en konto hos heweb.dk som kwm foreslår. De har flere muligheder for smtp:Smtp-Server: mail.heeweb.dk Port: 25 Port: 26 Port: 587

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Fordi at en smtp udbyder bruger samme port (443), som IHC controlleren, betyder det ikke at du ikke kan bruge dem. SMTP vil i dette tilfælde være udgående, så det har ikke noget med din routers port forwards at gøre.Jeg prøvet selv at tilmelde mig HeeWeb.dk, men uden held. Sitet virker ikke korrekt :( I forbindelse med et problem jeg havde med min controller, snakket jeg med LK’s support. Jeg spurgte om det kunne være rigtigt, at det ikke være muligt at benytte Hotmail eller google. Svaret var at de arbejdet på en løsning. Vi kan håbe den snart kommer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Iflg: http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/ihc-xpert.page?kommer der nok ikke lige umiddelbart en løsning fra LK.Men du burde kunne bruge Fulrates SMTP server til at sende mails fra controlleren (notifikationsbeskeder) og f.eks. en mailme.dk POP3 konto til at modtage mail (e-mail kontrol)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok