Hop til indhold
  • 0

IHC Varmestyrings Temperatur føler kommer Uge 25


Gæst Karsten Faust Rasmussen
 Share

Spørgsmål

Gæst faust

HalløjJeg har dags dato spurgt til disse føler, og fik den glædelige besked...-----------------------------------Jeg har talt med LK og vores grossist. LK forventer at starte leveringen til grossisterne i løbet af næste uge; og vores grossist vil derfor også lægge varerne i katalog i næste uge. -----------------------------------Så må vi sku håber det kommer til at passe

Link til kommentar
Del på andre sites

18 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Specifikationerne efterlyste jeg også, men det fik jeg desværre ikke svar. Men personlig, udfra det jeg har læst her på forum, forventer jeg føler uden display og uden mulighed for at ændre temperatur. Dette skal ses og gøres via SceneView.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Så har jeg også fået svar fra LK's Dan SchwartzDet skulle meget gerne være klart omk. 1/7 2010Temp. føler uden gulvføler 480,00 Gulvføler 95,00 LK Pris (kat 1.) Føler passer i 1M

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Næ, det er er fuldstændig sindsyge priser efter min mening.Næsten kr. 900,- er simpelthen at tage røven på folk.Prøv at tænke på hvad en man kan få af trådløse vejrstationer, thermometre og lign. for bare et par hundrede. Ved godt at de ikke er "godkendte" af LK og umiddelbart kan bruges sammen med IHC, men det fortæller lidt om hvilket prisleje sådan en føler burde ligge på.Jeg ville købe nogle af Klaus´s når/hvis behovet opstår.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hmm, en nogen grum pris... er godt nok fristet til at købe Zigzas version istedet.Sidst jeg snakkede med LK sagde de at de ville basere rumfølere på Opus 66, hvilket passer mig ganske fint; nu har jeg så muret Opus dåser ind; det synes jeg ikke rigtig de kan være bekendt at lave om på...... og når vi nu taler om LKs prisstrategi, så må jeg sige at deres IPhone app er prissat lige groft nok; det ville i mine øjne være mere relevant at betragte IPhone app'en som en reklameudgift, der nok skulle få solgt nogle flere IHC tavler...... men det får jeg jo nok ikke lavet om på.... tror jeg vil kigge lidt på Grundfos gulvvarmestyring..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hmm' date=' en nogen grum pris... er godt nok fristet til at købe Zigzas version istedet.Sidst jeg snakkede med LK sagde de at de ville basere rumfølere på Opus 66, hvilket passer mig ganske fint; nu har jeg så muret Opus dåser ind; det synes jeg ikke rigtig de kan være bekendt at lave om på...... og når vi nu taler om LKs prisstrategi, så må jeg sige at deres IPhone app er prissat lige groft nok; det ville i mine øjne være mere relevant at betragte IPhone app'en som en reklameudgift, der nok skulle få solgt nogle flere IHC tavler...... men det får jeg jo nok ikke lavet om på.... tror jeg vil kigge lidt på Grundfos gulvvarmestyring..[/quote']HejJeg har Zigza´s rumfølere indbygget i Opus blænddækseler og det fungere helt perfekt, de kan varmt anbefales.Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Da jeg lavede mit opus dæksel (det er det på zigza´s hjemmeside) havde jeg en hulplade med en masse huller som jeg brugte til skabelon til den første og den blev så skabelon til de øvrige. Selve indsatsen borede jeg hullerne i hjørnerne og brugte et stemmejern til at slå firkanterne ud. Zigza´s føler er limte jeg fast med en limpistol. Vær opmærksom på hvor langt føleren stritter ud, da den jo ikke må gå længere ud en indsatsens front ellers bliver der problemer med at få dækselet på.Morten

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok