Hop til indhold

Visility


Claus Jensen
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

hbi skrev:

Den koster 9.900 + moms.Touch skærmen er 15 x 9 cm, ramme 20 x 13 cm. Opløsning på 800 x 480.Scener baserer sig på LK Scene Design og bagrundsbillede/grafikskal være 800x480, 800x400 eller 426x320.Mulighed for visning af webcams son scene.
Ja så er den også betaltEr der virkelig ikke andre ting man får for 12½ tusinde end en lille touch med, sandsynligvis, en lille atom processor bagved?Gætter på at det kan bygges for 3-4000, men jeg har ikke undersøgt det. Jeg var tidligere ansvarlig for IT i en kæde i detailbranchen. Der kostede en Touch i den størrelse max 1000 kr.
Link til kommentar
Del på andre sites

*S* Så byg du bare sådan en, men der ligger jo en del andet bagved end bare en touch skærm. Husk på, at den kommunikerer med IHC Visual Contoller og bruger Scener fra Scene design. Den sidste firmware update gav. f.eks. mulighed for at se/ændre en resources indstillinger via touch skærmen uden at designe en ny scene indholdende disse indstillinger. Den kører væsentlig hurtigere end Scene View på din atom processor PC *S*.Styring af Russound multirum audio er også en facilitet jef snart vi gøre brug af. Jeg er meget tifreds med den. Det er helt ny og udvikling af firmware sker løbende.Dyrt ? synes jeg egentlig ikke den er, slet ikke i sammenligning med touch skærme fra f.eks Crestron & Russound.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fortæl mere, vi er nysgerrige...Hvilket OS kører den? Kan der installeres andre programmer?Er det det almindelige IHV SceneView der kører IHC styringen, eller er det en indbygget app? (I sidstnævnte tilfælde kunne det jo tyde på at LK har lettet lidt på API låget...)Følger der en ekstern strømforsyning med, i fald man ikke lige har et 24 V kabel fra tavlen i nærheden?Jeg vil give McenterFreak ret i at der umiddelbart findes billigere touch PC'ere på markedet (Asus EEE Top 16" kostede hvis omkring 3-4000, har ikke lige kunne finde den), så den må kunne noget unikt...Mvhhhg

Link til kommentar
Del på andre sites

hbi skrev:

*S* Så byg du bare sådan en, men der ligger jo en del andet bagved end bare en touch skærm. Husk på, at den kommunikerer med IHC Visual Contoller og bruger Scener fra Scene design. Den sidste firmware update gav. f.eks. mulighed for at se/ændre en resources indstillinger via touch skærmen uden at designe en ny scene indholdende disse indstillinger. Den kører væsentlig hurtigere end Scene View på din atom processor PC *S*.Styring af Russound multirum audio er også en facilitet jef snart vi gøre brug af. Jeg er meget tifreds med den. Det er helt ny og udvikling af firmware sker løbende.Dyrt ? synes jeg egentlig ikke den er, slet ikke i sammenligning med touch skærme fra f.eks Crestron & Russound.
Jamen hvorfor svarede du så ikke bare på mit tidligere spørgsmål:"Er det ikke bare en touch vægpc med Sceneview, eller er der andre ting den kan tilføre IHC"Istedet for at være så, lad os sige "oppe på naglerne" som du er nu?
Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke hvad OS den kører, men tror ikke der kan installeres andre programmer.Ja, de alm. scener fra LK Scene Design er basis, skal dog overholde størrelse 800x480, 800x400 eller 426x320, som er de trevisnings modes.Softwaren på DashBoard går direkete på IHC Visual Controller og er så vidt jeg kan forstå udviklet i overensstemmelse med LK. Derfor skal der installeres en lille stump firmware på IHC Controller. Hele installationenn af DashBoard incl IHC firmware tog få minutter. Strømforsyning var ikke med, der er meningen at tilsluttet den IHC 24 DC. Jeg har selv skaffet mig en strømforsyning til kr. 60 indtil jeg får den rigtig installeret.Der findes sikkert billigere touch pc'er, men de kan bare ikke håndtere IHC Visual Controller direkte, kun via LK Scene View.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok