Hop til indhold
  • 0

Hjemmesimulering -


Per Majgaard
 Share

Spørgsmål

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Jeg ved der i den nye controller er sådan en funktion at den husker hvordan ens bevægelsesmønster er og så benytter dette til hjemmesimulering' date=' hvordan programmeres dette ??[/quote']Jeg har godt hørt om denne funktion, men jeg har aldrig set nogen får det til at virke, heller ikke LK. :) Det vil dog også være temmeligt besværligt at programer i IHC, da der ikke er nogen direkte mulighed for at logge en række hændelser, og så afspille dem efterfølgende.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg skrev godt nok at det var besværligt at programmer recording til hjemmesimulering, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at prøve. :) Vedlagt er en FB, som kan optage 5 hændelser på 2 forskellige indgange, og efterfølgende afspille dem igen på 2 udgange, med en forud defineret pause mellem hver afspilning.Jeg håber at FB'en er rimelig selvforklarende, ellers må du skrive igen. Det bør også være rimeligt simpelt at udvide den til flere hændelser og flere ind/udgange. Men vær opmærksom på at tænd er end hændelse og sluk er endnu en hændelse.post-2292-1354925672626_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Jeg har godt hørt om denne funktion' date=' men jeg har aldrig set nogen får det til at virke, heller ikke LK. :) Det vil dog også være temmeligt besværligt at programer i IHC, da der ikke er nogen direkte mulighed for at logge en række hændelser, og så afspille dem efterfølgende.[/quote']Nu er det godt nok en 4½ år gammel post du svarer på her.. Den omtalte FB ligger i downloadsektionen.LINK
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
UPS. Det havde jeg ikke lige set. Jeg svarede på den fordi den dukkede op som en ny post i oversigten over seneste poster. ????
Ja, det kan jeg egentlig godt se.. Det er pga. at overskriften på den nye post er brugt før, og så hopper man i den gamle post. Utroligt at denne fejl ikke snart bliver rettet. Det er LÆNGE siden der første gang blev gjort opmærksom på dette efterhånden kendte problem under Generelt. (9 måneder siden kan jeg se)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok