Ivar Skrevet 28 minutter siden Rapporter Share Skrevet 28 minutter siden Hej, er ny i gruppen og søger desperat efter hjælp til mit anlæg. Måske det ikke er den korrekte kategori, men forsøger alligevel. Har ikke længere adgang til app'en og søger hjælp til hvordan jeg får den op og køre igen. Fik nyt internet fornyligt, men selve wifi netværk er ikke ændret, men har resulteret i, at jeg ikke har adgang længere. Jeg har før fået hjælp af sælger af huset, hvis der har været problemer, men kan ikke længere få hans hjælp og så vidt jeg husker har han en CD med programmet. 'Jeg har dog en windows 7 computer hvor programmet skulle ligge på, men kan ikke finde ud af at åbne det eller noget. Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe eller kan henvise til en som har forstand gerne i Nord/Vestjylland. NB: Det der er mest irriterende er, at jeg ikke har mulighed for at styre min varme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts