Hop til indhold
  • 0

Wireless stikkontakt kan ikke finde ud af om den er tændt eller slukket


Otto Haue
 Share

Spørgsmål

Hejsa,

Jeg har en del IHC wireless stikkontakter (LK IHC Wireless Fuga Stikkontakt, 1½ modul, 505D6501)

Nogle af dem giver ofte status af at være tændt selvom det ikke er tilfældet.

Jeg kan se det i serviceview og i IHC app'en.

Jeg slukker for en kontakt med IHC appen, men efter 2-3 sekunder skifter den status til at være tændt (stikkontakten tænder do ikke igen) - kun status skifter til at være ON.

Hvis udtag er fysisk slukket og jeg vil tænde det, skal jeg i IHC appen (som jo tror at udtag er ON) slukke for det (går selv ON igen) en til to gange før udtaget rent fysisk tænder.

 

Har andre oplevet at IHC ændrer status på trådløse produkter til ON uden at de rent faktisk fysisk er ON ?

Mvh Otto

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er et kendt problem med HW version 1 wireless stikkontakter og lav belastning. Dog plejer mine dog rent faktisk at tænde igen. HW ver. 1 wireless stikkontakter har et minimums belastnings krav på 20W såvidt jeg husker.

Det er relativt simpelt at teste om det er den lave belastning som er problemet. Prøv at sætte en støvsuger, el radiator, glødepære lampe eller tilsvarende med høj belastning til i steddet for din nuværende belastning. Forsvinder problemet skyldes det den lave belastning og løsninger er at skifte til HW ver. 2 wireless stikkontakter som ikke har noget miminums belastnings krav, eller sætte noget mere belastning på stikkontakterne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok