Hop til indhold

Kan ikke oprette forbindelse med IP og USB - Unable to connect with IP and USB

pika28

Spørgsmål

Good morning all,

I apologize in advance if I'm in the wrong section. I am one of the rare French users and I use google translation to communicate with you.

Recently, I can no longer connect to my IHC with a browser. It still works from IHC Visual. I tried USB without password and I have the same problem.

I updated to LK IHC Visual 03.04.72.03. I updated the firmware to version CTR.R.03.03.44.zip. Java is also up to date.

Thank you in advance for your assistance.

--------------------------------------------

Godmorgen allesammen,

Jeg undskylder på forhånd, hvis jeg er i den forkerte sektion. Jeg er en af de sjældne franske brugere, og jeg bruger google oversættelse til at kommunikere med dig.

For nylig kan jeg ikke længere oprette forbindelse til min IHC med en browser. Det virker stadig fra IHC Visual. Jeg prøvede USB uden adgangskode, og jeg har det samme problem.

Jeg opdaterede til LK IHC Visual 03.04.72.03. Jeg opdaterede firmwaren til version CTR.R.03.03.44.zip. Java er også opdateret.

På forhånd tak for din hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål