Hop til indhold
  • 0

Ihc 1.32 problemer med udelys


Michael M
 Share

Spørgsmål

Hej i forum jeg har et problem med mit ude lys jeg håbede på en der kunne hjælpe med. Det skal siges jeg ikke er helt skarp i IHC endnu. 

Problemet er er mit ude lys tænder på skumring og ur og det virker fint, men hvis man går forbi pir sensor så slukker lys efter end timer. 

Det er en visuel 1 og køre 1.32 jeg har vedhæftet en konfig. hvis det er muligt at lave så det kan køre auto og man så kan lave konstant lys ved et langt tryk.

 

Nogle gode ider?

konfig visual 1 fejl ved ude lys.ihc

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Michael

Velkommen til IHC-user

Du skriver:

13 timer siden, Michael M skrev:

Det skal siges jeg ikke er helt skarp i IHC endnu. 

Du afslutter med "endnu" - hvilket tyder på at du gerne vil sætte dig ind i de mange muligheder som IHC byder på, hvilket er rigtig godt. Men - du skriver også at du arbejder med en gammel Visual 1, hvilket ikke er så godt.

  1. Den kan ikke så meget
  2. Der er ikke mange der er gode til den længere, mig selv inkluderet.
  3. Den kan ikke tilsluttes nettet, med alle de muligheder det giver.

på den positive side er at den er en rigtig arbejdshest som sjældent fejler. 

En idé kunne være at opgradere til en Visual 3, eller som minimum en Visual 2 i version HV 6.2. 6.2éren kan findes brugt på nettet.

 

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit egenlige problem omkrig det udvendige lys. Lad os håber der er en anden der er bedre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok