Hop til indhold
  • 0

Reguler Scenarie op eller ned, Controller ver. 3


Lars C
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg har efterhånden fået opsat mit hus så alt lys er styret af scenarier (FB 1.1.03.g) opsat i IHC Controller ver. 3. (opdateret med seneste firmware).

Alle tryk er IHC wireless som er opsat så de ved tryk aktivere de opsatte scenarier i controlleren.  

De fleste lamper styres af IHC Vireless lampeudtag ver.2 som aktiveres af scenarierne i Controlleren.

Alt virker rigtig fint og godt.

Mit spørgsmål er: Er det muligt, for eksempel, ved et langt tryk på et Wireless tryk, at regulere et scenarie op eller alternativt ned i lysniveau? 

Jeg kan se her på forummet, at emnet er berørt i forbindelse med tidligere versioner af controllere, men umiddelbart kan jeg ikke lige se hvordan det kan gøres i mit setup?

Jeg vil være taknemmelig hvis nogen kan hjælpe mig lidt her.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 1

Hej Lars

Velkommen til IHC user

32 minutter siden, Lars C skrev:

Mit spørgsmål er: Er det muligt, for eksempel, ved et langt tryk på et Wireless tryk, at regulere et scenarie op eller alternativt ned i lysniveau? 

Foruden den du allerede bruger, så har LK ikke lavet særlig mange funktionsblokke til ren scenariestyring, de fleste bruger Touch, hvor det samme tryk tænder/slukker/dæmper. f.eks. 1.2.04/05

Den der kommet tættest på dit ønske må være 9.2.03 fra deres gamle Bolig system. Den er oprindeligt beregnet til køkken/alrum men burde kunne bruges mere generelt.

Da den ikke er let at finde på LKs hjemmeside har jeg vedhæftet et program med den. Højreklik på den og gem den, genstart Visual og du kan bruge den.

Hvis den ikke kan bruges, så kan jeg lave en speciel funktionsblok til dig.

 

Scenariestyring.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok