aandersen Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Nogen der har gode råd til hvordan temperaturer og termostater vises i Google Home via Home Assistant? På forhånd tak, - Asbjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 EjvindHald Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 Jeg har vedlagt billede af, hvordan termostater bliver vist i Goggle Home. Denne app håndterer termostater fint. Dog synes jeg, at andre typer tilbehør såsom alarm, port, lås m.m. er mere udviklet i Apple Homekit. Så det bruger jeg - bl.a. fra Home Assistant. I øvrigt har Home Assistant er meget god mobil app, som også håndterer termostater fint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 joachim.jc Posted December 28, 2020 Report Share Posted December 28, 2020 Åh ville gerne se hvordan du har lavet det i HA.. vil gerne kunne sætte et sætpunkt og se den aktuelle værdi. Tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Sorensen1212 Posted January 8, 2021 Report Share Posted January 8, 2021 Har du mod på at vise os hvordan du får termostaterne i ihc til at se sådan ud via HA? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 EjvindHald Posted January 9, 2021 Report Share Posted January 9, 2021 Det viste screen shot er fra Nest termostat E, som direkte integrerer til Google Home. Men jeg bruger som nævnt ikke Google Home, så jeg har ikke sat HA til vise noget der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Kandersen Posted January 9, 2021 Report Share Posted January 9, 2021 34 minutter siden, EjvindHald skrev: Det viste screen shot er fra Nest termostat E, som direkte integrerer til Google Home. Men jeg bruger som nævnt ikke Google Home, så jeg har ikke sat HA til vise noget der. Det ser lige sådan ud i Google Home med IHC termostater Men jeg har ingen ide om, hvordan det sættes op i HA. Jeg bruger openHAB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
aandersen
Nogen der har gode råd til hvordan temperaturer og termostater vises i Google Home via Home Assistant?
På forhånd tak,
- Asbjørn
5 answers to this question
Recommended Posts