Hop til indhold
  • 0

Kan ikke hente projekt fra IHC controller


Jürgens
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg håber, at jeg kan få lidt hjælp her.

 

Jeg har en IHC installation med en IHC 820BA400 controller. Jeg benytter LK IHC LK 2.8 software fra LK, men jeg kan hente det projekt der ligger på controlleren. Jeg får ikke nogen fejl, men mit projekt fremgår ikke når jeg skal vælge den på controlleren.

Hvad kan der være galt og hvordan løser jeg det?

Jeg kan heller ikke opdatere firmware.

På forhånd tak for hjælpen.

Jürgens

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 9.1.2020 at 19:01 , Kandersen skrev:

Hvilken firmware ligger der på controlleren? Din Visual skal passe med firmwaren. Så måske du skal bruge en ældre Visual. 

Det er korrekt at det er best at have et match mellem firmware versionen og den Visual version man bruger, men en nyer Visual version virker normalt med en ældre firmware. Man skal dog passe på med ikke at bruge funkitioner og produkter i den nyer version som ikke findes i den ældre firmware.

Men jeg undre mig lidt over nedenstående.

På 9.1.2020 at 18:03 , Jürgens skrev:

Jeg har en IHC installation med en IHC 820BA400 controller. Jeg benytter LK IHC LK 2.8 software fra LK, men jeg kan hente det projekt der ligger på controlleren. Jeg får ikke nogen fejl, men mit projekt fremgår ikke når jeg skal vælge den på controlleren.

Hvad mener du med at dit projekt ikke fremgår?

Når du vil downloade projektet fra controlleren skal du angive din controller via menu punktet controller -> kommunikations indstillinger. Når det er gjort og du nederst i højre hjørne har har en IHC controller symbol som blinker grønt har du forbindelse til controlleren og kan så vælge menupunktet controller -> hent projekt. Der findes aldrig mere end 1 projekt på controlleren på samme tid, så der er ikke rigtigt noget at vælge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok