Hop til indhold
  • 0

HJÆLP ingen kontakt


Kåre Hansen
 Share

Spørgsmål

Hej. 

 

Jeg har købt en IHC controller visuel viewer 2, HW6.2, brugt, derudover ind og udgangsmoduler, også brugt. 

 

Controlleren har ingen terminal numre, hvilket undrer mig, har I set det før? I ved de numre ved datalinjerne etc.

 

Derudover har jeg frotrådet en "lille" legeplads sammen, 1 24/24 inputkort og 1 400x10 udgangskort, men når jeg fortråder et tryk hertil, kan jeg måle den ligger til 0V men får ingen reaktion i min kip funktion i controlleren. PT er jeg gået død for ideer, har I nogle? det er fortrådet op med PDS kabel, ved godt det ikk er IHC kabel, men som elektrikker, kan jeg ikke se, hvorfor det IKKE skulle virke? 

Kan jeg være blevet snydt? 

Håber en venlig sjæl vil biddrage ? 

 

MVH 

Kåre Hansen 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg kun haft 4-5 controller i hænderne, så nej det er ikke noget jeg har set før, og vil betragte det som en klar produktions fejl. Men det er nok forsent at klage over.

Kan du få forbindelse til controlleren via Visual, ServiceView, AdminView etc?

 

Mellem en ubrugt indgang og 0V skal du kunne måle 24V. Kan du ikke det er der noget som er forkert.

Prøv at dobbelt checke at modulerne er forbundet korrekt.

Input modulerne får 0V via dataline ledningerne. Bemærk at der kun er 1 0V terminal per 2-3 input modul terminal på controlleren. 24V skal forbindes direkte til input modulerne modulerne.

Output modulerne får ligeledes 0V via dataline ledningerne, og skal ligeledes have 24V tilsluttet direkte. Der er samme udfordring med at der kun er 1 0V terminal per 2-3 output modul på controlleren. Derudover har de seperate terminaler for forsyning til udgangene.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

De ting du nævner, er forsøgt, men desværre uden held. Kan sagtens komme igennem til controlleren og se den i serviceview, men intet reagerer når jeg aktivere trykket. Umiddelbart har jeg også fortrådet det som du nævner; men synes det svært at vurderer om det min controller eller in/ud moduler der fejler ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok