Hop til indhold
  • 0

Personlig opdatering


Kelll
 Share

Spørgsmål

Hej ihc "nørder":D (posigtivi ment) jeg har lavet ihc en 20 års tid men de seneste par år er det ikke blevet til så meget. Men nu er jeg ved at udvide min egen ihc. Og i den forbindelse har jeg brug for en opdatering.

Der har i mange år været problemer med lk ihc app, så har ihc remote virket men efter han fik børn gik det vist istå osse. Lk har lavet en opdatering til deres app men den får bestemt ikke ros. Hvad bruger i? 

Jeg er modstander at for mange trådløse produkter, men må erkende at lk ihc wireless dimmer er super smarte. Det var på tale at de skulle komme i en din udgave men kan ikke finde dem. Montere i stadig wireless dimmer ved tavlen? 

Jeg har osse ihc alarm men har aldrig brugt det, da jeg synes at brugerfladen var forældret (manglede et display med status og eventuelle fejl) hvordan har i løst det? 

Jeg er meget interesseret i at høre hvordan i bruger jeres ihc. Og møder gerne op til en fag snak om hvordan i har løst opgaverne. 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Kell

Velkommen til IHC-user.dk

Jeg arbejder fuldtid med IHC

5 minutter siden, Kelll skrev:

Der har i mange år været problemer med lk ihc app, så har ihc remote virket men efter han fik børn gik det vist istå osse. Lk har lavet en opdatering til deres app men den får bestemt ikke ros. Hvad bruger i?

Jeg oplever nogle gange at IHCRemote til IoS har problemer med at forbinde til controlleren, en genstart af appen plejer at løse problemet. IHCTablet oplever jeg ikke de problemer med.

7 minutter siden, Kelll skrev:

Jeg er modstander at for mange trådløse produkter, men må erkende at lk ihc wireless dimmer er super smarte. Det var på tale at de skulle komme i en din udgave men kan ikke finde dem. Montere i stadig wireless dimmer ved tavlen?

De er på vej, men kun lk ved hvornår. Så indtil da er det ved tavlen.

9 minutter siden, Kelll skrev:

Jeg har osse ihc alarm men har aldrig brugt det, da jeg synes at brugerfladen var forældret (manglede et display med status og eventuelle fejl) hvordan har i løst det? 

Nu er forældet jo en smagssag, på iPad kan det f.eks. laves sådan.

170397828_Alarmoverblik.thumb.PNG.171765d31f4f50af2a3f720990ab8827.PNG

evt. med et virtuelt kodetastatur.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for velkomst. Men har nu været her i mange år. Kunne bare ikke huske hvilken mail og kode jeg havde brugt.. <_<

Ihc tablet er kun til iOS vist. Og de skriver osse at lk ihc app virker ok på Ios men ikke på Android desværre. (jeg har svært ved at forstå at lk ikke har interesse i at løse dette problem) 

Med hensyn til alarm. Så ser det ok ud det du har der. Hvilket program har du brugt til det? Har du alle døre på en kreds og alle vinduer på en anden kreds? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
19 minutter siden, Kelll skrev:

Ihc tablet er kun til iOS vist. Og de skriver osse at lk ihc app virker ok på Ios men ikke på Android desværre. (jeg har svært ved at forstå at lk ikke har interesse i at løse dette problem) 

Android appen blev mig bekendt opdateret i efteråret, om det har løst alle problemer ved jeg ikke, men opdateringstidspunktet skal sammenholdes med de kommentarer du henviser til. Det giver jo ikke viden, at bruge forældet info.

 

22 minutter siden, Kelll skrev:

Med hensyn til alarm. Så ser det ok ud det du har der. Hvilket program har du brugt til det? Har du alle døre på en kreds og alle vinduer på en anden kreds?

Takker, den viste skærmside giver et hurtigt overblik over alarmen, og her er alle døre, vinduer og låse samlet til ét signal. De enkelte døre, vinduer og låse er normalt ført ind i IHC med hver sin indgang, som f.eks. kan vises på et oversigtskort over boligen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok