Hop til indhold
  • 0

Quick fix til at få adgang til IHC controller fra 2004


Jan Svanborg
 Share

Spørgsmål

Hej Netværk

Jeg har en IHC installation fra 2004 med en IHC controller 120 B 1202 DK med RS485 og RS232.

Min udfordring er, at jeg ikke længere har en PC med RS232  - ved nogen om der findes en adapter eller lignende, så jeg kan kommunikere med min controller?

Ved nogen om jeg kan downloade en software, da jeg frygter at en installation af min gamle CD fra 2004 ikke vil virke?

 

På forhånd tak for din tid, hvis du hjælper mig lidt på vej :-)

 

Bh

Jan

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
21 minutter siden, Flemming Wilton Hansen skrev:

Super. Så skal Jan bare have fat i en SUB-D 9-pol hun-hun adapter/kabel der går lige igennem (ikke et null modemkabel, der er ben 2 og 3 byttet ).

Sluk controlleren når du sætter kablet i og tænd den derefter, evt genstart controller og pc til du opnår forbindelse, det kan drille lidt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎2018‎-‎11‎-‎20 at 13:08 , Bjarne Sørensen skrev:

Super. Så skal Jan bare have fat i en SUB-D 9-pol hun-hun adapter/kabel der går lige igennem (ikke et null modemkabel, der er ben 2 og 3 byttet ).

Sluk controlleren når du sætter kablet i og tænd den derefter, evt genstart controller og pc til du opnår forbindelse, det kan drille lidt.

Tak for input - USB til RS232 kabel bestilt på ovenstående Link.

Giver en tilbagemelding, når jeg har prøvet at downloade software og checket om jeg kan komme i kontakt med controlleren

 

Bh

Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok