Hop til indhold
  • 0

IHC Visual 2.0 HW 6.2 upgrade til firmware 2.8.4


Jens Lindvig
 Share

Spørgsmål

Jeg har opdateret min HW 6.2 til FW 2.8.4.

Jeg kan fortsat kommunikere med controlleren via IHC visual, men jeg kan ikke komme i kontakt med controlleren fra IHC Control/administrator - hverken via net eller USB. Jeg får følgende fejlmelding:

Versionsfejl!

Programmets versionsnummer '2.7.190' passer ikke sammen med IHC Controller versionsnummeret '2.8.4'.
Start programmet fra IHC Controllerens
Forside for at få korrekt version.

Jeg har installeret den seneste IHC Control Visual 2.8.6, men IHC Control i den softwarepakke er stadig version 2.7.190 og den er som sagt ikke kompatibel med den nye FW 2.8.4.

Er der nogen, der kan hjælpe mig - evt. med at finde en ældre version af firmware?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Velkommen til IHC-User

Du skal hente den IHC Visual der passer til firmwaren i din controller, hvis du går på LK´s side, (http://www.lk.dk/support/professionel/software-ihc) og laver et login, så kan du under software finde Visual 2.8, den kommer ikke automatisk med, fordi du opdaterer firmwaren på controlleren...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder lidt som om at du starter IHC admin view via nogle gamle links, så du ikke får downloadet de nye .jar filer. Prøv at clear din browser cache og så starte IHC admin view via IHC controlleren web forside.

Eftersom du har opgraderet fra 2.7.190, har du så husket at opgrader til 2.7.199 før du gik til 2.8.4? Hvis ikke er dit RF modul sikkert ikke blevet opdateret.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

@BrianPedersen Tak. Jeg har prøvet de to forskellige versioner af IHC Visual og konstateret, at kun Visual 2.8 virker med den nye firmware. Visual 2.8 forbinder fint med controlleren - både via USB og net.

@Lars1 Jeg prøver lige at cleare browser data og ser om det hjælper. Jeg opdaterede direkte fra 2.7.190 til 2.8.4, så mit RF modul er nok ikke blevet opdateret. Hvordan løser jeg det problem? Kan jeg opdatere RF modulet separat? Kan jeg gå tilbage til firmware 2.7.190? Hvor kan man finde ældre versioner af firmware?

Pft. Jens

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

@Lars1 Tak, det hjalp at rydde op i browseren. Jeg har nu forbindelse til controlleren igen.

Mht. FW 2.7.199 - den kan jeg kun finde under Visual 2 HW 6.1, men jeg har en HW 6.2.

Er det FW 2.7.199 (fra HW 6.1), jeg skal lægge ind på min HW 6.2? Er det overhovedet nødvendigt?

Den forklaring, du referer til, står kun under HW 6.1.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok