Hop til indhold
  • 0

Min controller starter ikke længere - Hjælp mig venligst


pika28
 Share

Spørgsmål

God aften, kan du hjælpe mig venligst. Det er 00:33, jeg starter bare regulatoren elektrisk igen. Siden vil den ikke starte. Det løber kontinuerligt, men ingen kommandoer reagerer. Jeg kan ikke gøre noget. Kan du fortælle mig, hvad der blinker af ledet. Tak for din hjælp.
PS: Jeg er en af de sjældne franske til at bruge dette produkt, og jeg har ingen hjælp på fransk. Jeg bruger Google-oversættelse.

————————————

Good evening, could you help me please. It is 00:33, I just restart the controller electrically. Since, it does not want to start. It loops continuously but no commands react. I can not do anything. Could you tell me what is the blinking of the led. Thank you for your help. PS: I am one of the rare French to use this product and I have no help in French. I use google translation.

 

https://youtu.be/mrtDktkslPs

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er 4:00 om morgenen. Jeg overgiver mig. Jeg forsøgte at opdatere firmwaren med den nyeste version 3.3.9 til min 3.0 controller. Opdateringen fungerede. men efter genstart, stadig det samme problem og den samme blinkende LED. Jeg prøvede derefter at opdatere med en firmware kaldet "Factory Default Reset 3.1.1". Denne opdatering har også fungeret. Siden da har jeg stadig det samme problem, men jeg kan ikke længere forbinde med softwaren "firmware_loader". 

Alt det elektriske system i huset er ude af drift. Jeg har ingen viden i Frankrig. Jeg har brug for en kontaktperson, der taler fransk, og hvem kan hjælpe mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Another user had the same problem after opgrading a ver. 3 controller with latest firmware from LK site.

Nothing could solve the issue. Tried, power reset, downgrading firmware, reset firmware etc. But afther that no contackt at all, with visual software nor with the firmware loader. And controller keep "looping".

Solution so far: New controller on warenty.

So be carefull out there opgrading a ver. 3 controller. You might end op with a brick.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok