Jesper1354922243 Skrevet December 27, 2008 Rapporter Share Skrevet December 27, 2008 Jeg skal bruge en pir til udvendig lys, men ved ikke hvilken model jeg skal bruge. Jeg kunne godt tænke mig en model der for eksempel kunne indbygges i udhænget. Er der nogen der kender en model der kan bruges? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Jeg ville foreslå dig at bruge Servodan´s 41-272 - den er heller så dyr og fungerer upåklageligt. Men husk at få hætte med til den ellers er den ikke tæt nok til at sidde udendørs.Hætten har nummer 91-902//Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 HDJ skrev:Jeg ville foreslå dig at bruge Servodan´s 41-272 - den er heller så dyr og fungerer upåklageligt. Men husk at få hætte med til den ellers er den ikke tæt nok til at sidde udendørs.Hætten har nummer 91-902//Henrikdet er ikke hætte nr. 91-902 men 41-902..:cheer: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Due Jørgensen Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Nårh ja, man kan jo slå forkert på tastaturet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 bevars.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper1354922243 Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Kan man ikke få en pir som kan indbygges ligesom en fuga til indendørs? kan denne evt. tåle at sidde i et udhæng? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 Har ikke prøvet det. Så hvis der er nogle som har. Må de godt lige skrive..Men.Kan man ikke tag en. OPUS® 74 dåse for isætning forfra blå 1 modul. (El nr. 10 17 032 808) Og så en. OPUS® 73 indsats inkl. underlagPIR sensor 24 V. (El nr. 10 86 019 768)Den skal selvfølgelig sidde i den rette vinkel osv..LK katalog. http://www1.lk.dk/katalog.jhtml Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Iwersen Besvaret December 29, 2008 Rapporter Share Besvaret December 29, 2008 LK har ikke en udvendig pir i deres program..Det var ihvertfald svaret da jeg spurgte hos min lokale Solar afdeling.. Kører selv med Servodan´s pirfølere både inde og ude, og de virker upåklageligt, og personligt synes jeg også de er pænere end LK´s Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BS33DK Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 BulleDK skrev:LK har ikke en udvendig pir i deres program..Det var ihvertfald svaret da jeg spurgte hos min lokale Solar afdeling.. Kører selv med Servodan´s pirfølere både inde og ude, og de virker upåklageligt, og personligt synes jeg også de er pænere end LK´sHej!Du skal nok ikke altid stole på hvad de fortæller hos solar. Jeg har en udvendig Opus PIR siddende hjemme på mit loft. Det var meningnen at den skulle sidde ude, men jeg syntes at den var for klodset. Så den røg på loftet, hvor ingen ser den. Og så kører jeg med servodan ude.Her er Opus'en Mvh Brian [img size=416]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/PIR1.jpg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 BulleDK skrev:LK har ikke en udvendig pir i deres program..Det var ihvertfald svaret da jeg spurgte hos min lokale Solar afdeling.. Kører selv med Servodan´s pirfølere både inde og ude, og de virker upåklageligt, og personligt synes jeg også de er pænere end LK´sdu skal ringe til de rigtige gode ved solar, afd. er ikke altid med på beatet.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frederik Larsen Besvaret January 1, 2009 Rapporter Share Besvaret January 1, 2009 BulleDK skrev:LK har ikke en udvendig pir i deres program..Det var ihvertfald svaret da jeg spurgte hos min lokale Solar afdeling.. Kører selv med Servodan´s pirfølere både inde og ude, og de virker upåklageligt, og personligt synes jeg også de er pænere end LK´sHvor køber du de servodan pir's henne, og hvilken model bruger du indendøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret January 5, 2009 Rapporter Share Besvaret January 5, 2009 du kan bruge 41-272, den er IP20. uden lyssensor.ellers er det 41-262, med lyssensor.men der er kommet en ny ( 41-279, datablad er vedhæftet ). [file name=produktdata___41_279_1_.pdf size=441021]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/produktdata___41_279_1_.pdf[/file]produktdata___41_279_1_.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper1354922243
Jeg skal bruge en pir til udvendig lys, men ved ikke hvilken model jeg skal bruge. Jeg kunne godt tænke mig en model der for eksempel kunne indbygges i udhænget. Er der nogen der kender en model der kan bruges?
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts